صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری اجتماع بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرستان ماسال

مهدی‌پور گفت: همزمان با سالروز حماسه ۹ دی اجتماع بزرگ بصیرت و روز میثاق با ولایت در ماسال برگزار می‌شود. «کامیار مهدی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹دی نماد بصیرت‌افزایی و حماسه‌آفرینی در بین اقشار مختلف مردم و به خصوص در بین نسل جوان و […]

کد خبر : 44797 | 3:12 ب.ظ | ۸ دی , ۱۴۰۰

مهدی‌پور گفت: همزمان با سالروز حماسه ۹ دی اجتماع بزرگ بصیرت و روز میثاق با ولایت در ماسال برگزار می‌شود.

«کامیار مهدی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹دی نماد بصیرت‌افزایی و حماسه‌آفرینی در بین اقشار مختلف مردم و به خصوص در بین نسل جوان و امروزی است که باید به صورت ویژه و اساسی در بین همگان ترویج داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال افزود: خلق این حماسه به یادماندنی برای مسئولان نظام این پیام را داشته و دارد که مطالبه گری مردم از آن ها در بحث ولایت مداری جدی بوده و باید پشت سر معظم له حرکت کرد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی تجدید میثاق ملت با رهبر و روزی بیاد ماندنی و ماندگار در تاریخ انقلاب است گفت: حماسه یوم الله ۹ دی ماه حرکتی بر اساس شور و شعور ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی بود که نقشه شوم فتنه‌های سال ۸۸ را که در اتاق فکر دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی در چندین سال طراحی شده بود با رهنمودهای مقام معظم رهبری خنثی کرد.

مهدی‌پور تصریح کرد: همزمان با سالروز حماسه ۹ دی  اجتماع بزرگ بصیرت و روز میثاق با ولایت روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع ماسال برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال خاطرنشان کرد: «احمدرضا منشوری» معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در این مراسم به سخنرانی و فرزام امیری به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد