صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امت اسلامی در مقابل دشمن از اصول و ارزش‌ها کوتاه نمی‌آید

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل گفت: همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری از اصول، تنازل نکردند و نمی کنند، امت اسلامی در مقابل دشمن، هرگز از آرمان‌ها و ارزش‌های خود دست برنمی‌دارد. به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید حسن عاملی شامگاه چهارشنبه در آئین گرامیداشت ایام فاطمیه، […]

کد خبر : 44877 | 7:00 ق.ظ | ۹ دی , ۱۴۰۰

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل گفت: همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری از اصول، تنازل نکردند و نمی کنند، امت اسلامی در مقابل دشمن، هرگز از آرمان‌ها و ارزش‌های خود دست برنمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید حسن عاملی شامگاه چهارشنبه در آئین گرامیداشت ایام فاطمیه، ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلای آستارا اظهار کرد: معصومین هرگز اهل معامله و تنازل از اصول نبودند و هزینه آن را پردخت کردند.

وی ادامه داد: اگر اولیای الهی اهل مماشات و تنازل از اصول بودند، وقایعی همچون شهادت امامان علی و حسین (ع) رخ نمی داد و امروز نیز شیعه علی (ع) نباید اهل تنازل باشد، بلکه باید در مقابل دشمنان رجز بخواند و ایستادگی کند.

وی جنگ با سوریه و عراق را مقدمه ای برای برخورد با جمهوری اسلامی دانست و افزود: اگر دست و پای داعش به کشور ما باز می شد، به همه نوع جنایت دست می زدند و ارزش کاری که سردار سلیمانی در برچیدن داعش انجام داد، صد سال دیگر معلوم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل غدیر خم، ایام فاطمیه و کربلا را سه نقطه اشتراک شیعه و سنی و رهبریت صالح را محور آن سه اعلام کرد و گفت: اکنون که در ایام فاطمیه به ساحت حضرت زهرا (س) لبیک می گوئیم و ابراز ارادت می کنیم، باید مثل آن بانوی ولایت مدار از اصول دست نکشیم و هزینه آن را هم پرداخت کنیم.

امام جمعه اردبیل گفت: هدف من از گفتن این جملات این است که دریابیم چرا امام راحل اهل سازش و تنازل نبود و چرا امروز نیز مقام معظم رهبری اهل تنازل و مماشات با دشمن نیستند.

عاملی شیعه را تابع و پیرو معنی کرد و ادامه داد: امروز شیعه باید با تاسی از معصومین (ع) بر اصول و آرمان های انقلاب پافشاری کند و البته بدیهی است که این ایستادگی و مقاومت، هزینه خواهد داشت.

در این ائین سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، یاد و نام سردار سلیمانی را گرامی داشت و از او به نام محور جریان مقاومت در منطقه و جهان نام برد.

مداحی و ذکر مصائب حضرت زهرا (س) از بخش های دیگر این برنامه بود؛ ۹ دی سالروز میثاق امت با ولایت فقیه و محکومیت فتنه سال ۸۸ است و سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده شاخه برون مرزی سپاه بود و در ۱۳ دی ۹۸ در نزدیکی فرودگاه بغداد در حمله آمریکا به شهادت رسید.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد