صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تغییر ذائقه فرهنگی مردم از اهداف جنگ نرم دشمن است

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های اصلی دشمنان تغییر ذائقه مردم است، گفت: دشمن برای تغییر ذائقه ایرانیان از همه سلاح‌های خود استفاده می‌کند. حجت الاسلام « سیدعلیرضا ادیانی» در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که شامگاه امشب (پنج شنبه، ۹ ری) در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، گفت: روز […]

کد خبر : 44890 | 8:15 ق.ظ | ۱۰ دی , ۱۴۰۰

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های اصلی دشمنان تغییر ذائقه مردم است، گفت: دشمن برای تغییر ذائقه ایرانیان از همه سلاح‌های خود استفاده می‌کند.

حجت الاسلام « سیدعلیرضا ادیانی» در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که شامگاه امشب (پنج شنبه، ۹ ری) در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، گفت: روز زوال غرب نزدیک است و  اگر آمریکا خطایی کند، جمهوری اسلامی در کمترین زمان ممکن به آن واکنش نشان می‌دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از آغاز تاکنون درصدد بودند که بگویند دینداری عملی فردی است، تصریح کرد: نشان دادن فردی بودن دین توسط دشمن این بود که می‌گفتند یک روحانی و فرد دین‌دار نباید در امور حکومتی و سیاسی شرکت کند.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: برخی از مردم دین دار به خاطر برخورد حکومت با آنان مجبور به مخفی کردن دین داریشان بودند و این تا دوره شاهنشانی در ایران وجود داشت.

وی با بیان اینکه در زمانی که مردم از ابراز دین داری محروم بودند امام خمینی ( ره) قیام کرد، اذعان کرد: امام راحل از روز اول  اعلام کرد که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، این در حالی بود که برخی به دنبال انحراف در مسیر انقلاب بودند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا  با بیان اینکه ترور شخصیت ها، تحریم ها، گروهک های منافقین و غیره از جمله اقدامات دشمنان بود، خاطرنشان کرد: دشمن در نیمه‌های جنگ تحمیلی متوجه شد که نمی‌تواند حریف ایران و جوانانش با دست خالی شود.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه ایران در جنگ تحمیلی رشد و به دانشگاه انسان‌سازی تبدیل شد که سردار سلیمانی‌ها از جمله فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بودند، اذعان کرد: سردار سلیمانی خاری برای چشم دشمنان شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های اصلی دشمنان تغییر ذائقه مردم است، اظهار کرد: دشمن برای تغییر ذائقه ایرانیان از همه سلاح‌های خود استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند و در همه صحنه‌ها حضور داشتند، خاطرنشان ساخت: در جریان انتخابات سال ۸۸ برخی با تابلو خودی به نفع دشمن اقدام و  نواختن تبل جنگ علیه انقلاب اقدامی بود که برخی از کاندیداها انجام دادند و هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند و امروز این وظیفه دولتمردان است که به مردم جواب مثبت دهند  تا مردم در آسایش باشند./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد