صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حیات و شهادت سردار سلیمانی مایه وحدت جبهه مقاومت است

جانشین سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار، حیات و شهادت سردار سلیمانی را مایه وحدت جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: خون سردار سلیمانی زمینه ساز اخراج آمریکایی ها از منطقه شده است. سرهنگ حسن حبیبی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مصلای شهرستان املش برگزار شد، از منظر جامعه شناختی به آثار، پیامدها […]

کد خبر : 44948 | 2:27 ب.ظ | ۱۴ دی , ۱۴۰۰

جانشین سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار، حیات و شهادت سردار سلیمانی را مایه وحدت جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: خون سردار سلیمانی زمینه ساز اخراج آمریکایی ها از منطقه شده است.

سرهنگ حسن حبیبی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مصلای شهرستان املش برگزار شد، از منظر جامعه شناختی به آثار، پیامدها و تبعات اجتماعی درونی و بیرونی شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی و شهادت او غیر عادی، چند بعدی، غیر طبیعی و بسیار بزرگ بود؛ چرا شهادت یک ‌سردار ایرانی دور از وطن و در عراق و به فرمان مستقیم رئیس جمهور آمریکا رخ داد.

وی با بیان اینکه شهادت شخصیتی همچون حاج قاسم و نحوه برنامه ریزی دشمن برای به شهادت رساندن ایشان عادی نبوده و شاید هر چند دهه یک بار رخ دهد، عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی پدیده پیچیده ای است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار، با اشاره به تعظیم بی نظیر دو ملت ایران و عراق و حتی آزادگان جهان از شهید مقاومت و همرزمش ابومهدی المهندس، اظهار کرد: شهادت حاج قاسم منجر به همبستگی ملی ایران شد؛ این در حالی است که با فشار حداکثری آمریکا و اعتراضات آبان ۹۸ مواجه بودیم.

حبیبی، سردار سلیمانی را انسان در تراز انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: حاج قاسم اسوه های دوران دفاع مقدس همچون شهید همت ها و باکری ها و کاظمی ها و چمران ها و املاکی ها و خوش سیرت ها را برای ماه عینی سازی و امروزی سازی کرد. در واقع شهادت حاج قاسم یادآور شهدای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب بود.

وی شخصیت کاریزماتیک و مکتب ساز حاج قاسم را محصول معرفت دینی و ارادات به اهل بیت(ع) و ولایتمداری و پایبندی به آرمان های انقلاب و دستاوردهای شهدا دانست و متذکر شد: شهید سلیمانی یک عارف واصل و مجاهد بود که در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و علمی و نظامی هم الگوست و همه افراد باید ادامه دهنده راه و سیره ایشان باشند.

جانشین سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار، با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی حجت را بر همگان تمام کرد، افزود: شهادت ایشان نشان داد که خط انقلابی گری همچنان ادامه دارد.

حبیبی، تقویت جبهه مقاومت را از جمله پیامدهای خارجی شهادت حاج قاسم دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در پرچالش ترین دوران فراتر از مرزها رفته و برای آزادگان جهان الگو شده است.

وی حیات و شهادت سردار سلیمانی را مایه وحدت جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: خون سردار سلیمانی زمینه ساز اخراج آمریکایی ها از منطقه شده و آمریکاستیزی و چرایی شعار «مرگ بر آمریکا» دوباره معنا یافته، زیرا شعار «مرگ بر آمریکا» یک راهبرد در نظریه انقلاب اسلامی است.

جانشین سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار، از سردار سلیمانی به عنوان اسطوره جدید مبارزه با امپریالیسم در جهان به ویژه کشورهای اسلامی یاد کرد و گفت: با شهادت حاج قاسم این اسطوره خلق و به جهان صادر شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد