صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری اختتامیه نخستین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در گیلان

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن راه و نام میرزا کوچک جنگلی، مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را نمایانگر مسیر ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و گفت: نقشه راه پیشرفت و تعالی، خدمت صادقانه به مردم است. دکتر اسدالله عباسی در مراسم اختتامیه رخداد رسانه ای سردار تا سردار که در […]

کد خبر : 44987 | 1:37 ب.ظ | ۱۹ دی , ۱۴۰۰

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن راه و نام میرزا کوچک جنگلی، مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را نمایانگر مسیر ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و گفت: نقشه راه پیشرفت و تعالی، خدمت صادقانه به مردم است.

دکتر اسدالله عباسی در مراسم اختتامیه رخداد رسانه ای سردار تا سردار که در سالن اجتماعات بانک ملی رشت برگزار شد؛ با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند، اظهار داشت: شهدا و نورانیت آنان پرچمداران هدایت انسان است به طوری که مسیر را برای همگان روشن می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی شخصیتی میرزا کوچک‌خان جنگلی گفت: سردار جنگل دارای شخصیتی شجاع، مدبر، با ایمان و خدا پرست بود و به راستی هویت ما گیلانی‌هاست لذا باید یاد و راه میرزا کوچک ، زنده نگه داشته شود.
استاندار گیلان مهم‌ترین ویژگی شهید میرزا کوچک جنگلی را فریاد آزادی‌خواهی دانست و بیان داشت: میرزا کوچک ، فریاد آزادی‌خواهی مردم در آن دوران بود و این شهید بزرگوار در هنگام خفگان آن زمان، در مقابل ستمگران ایستادگی کرد.
دکتر عباسی با تاکید بر لزوم توجه به گسترش مکتب سردار سلیمانی در کشور بیان کرد: این سردار پرافتخار؛ پرچم ولایتمداری، شجاعت، حفظ ارزش‌ها و دفاع از اسلام را به اهتزاز درآورد و مقام معظم رهبری به درستی حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب معرفی کردند که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) و رهبرانقلاب نقشه راه را برای مسئولان روشن کرده اند، تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم با تمام قوا و با اخلاص در تلاش برای خدمت به مردم است تا بتواند از دغدغه های آنان در عرصه‌های مختلف بکاهد.

نماینده عالی دولت در گیلان از تمهید مقدمات لازم برای برگزاری یادواره کنگره ملی شهید میرزا کوچک جنگلی در سال آینده خبر داد و افزود: روحانیت پرچمدار و پیشتاز عرصه های فرهنگی، سیاسی و جهاد هستند و باید این‌ راه حفظ شود‌.

در پایان این مراسم نفرات برتر در بخش مختلف رخداد رسانه ای سردار تا سردار، با اهدای لوح، تجلیل شدند.

این رخداد رسانه ای با هدف برقراری پیوند بین هویت سردارجنگل و سردار سلیمانی به عنوان دو قهرمان ملی برگزار شد.

.

https://www.gilan.ir/sites/default/files/0/10/18/gallery/IMG_20220108_231307_057.jpg

.

https://www.gilan.ir/sites/default/files/0/10/18/gallery/IMG_20220108_231309_397.jpg

.

https://www.gilan.ir/sites/default/files/0/10/18/gallery/IMG_20220108_231252_389.jpg

.

https://www.gilan.ir/sites/default/files/0/10/18/gallery/IMG_20220108_231309_349.jpg






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد