صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نشست کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان گیلان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر نیازمند تغییر رودیکرد و نگاه هستیم. رضا ثقتی در کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گیلان با اشاره به تغییر رویکرد در برگزاری برنامه‌ها در این دهه، اظهار کرد: برنامه‌های امسال باید هوشمندانه، اثرگذار […]

کد خبر : 44990 | 1:41 ب.ظ | ۱۹ دی , ۱۴۰۰

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر نیازمند تغییر رودیکرد و نگاه هستیم.

رضا ثقتی در کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گیلان با اشاره به تغییر رویکرد در برگزاری برنامه‌ها در این دهه، اظهار کرد: برنامه‌های امسال باید هوشمندانه، اثرگذار و خلاقانه برنامه ریزی و برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی هنری باید با همدلی، انسجام و همفکری چند برنامه شاخص و فاخر استانی مناسب این ایام پیش بینی و اجرا کنند، گفت: برنامه‌ها در سطح ملی دیده و برای آن برنامه ریزی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر بهره گیری از همه ظرفیت‌های سازمانی و فرا سازمانی، افزود: برنامه ریزی ها باید دقیق و قوی و برای ارائه یک کار خوب فرهنگی و هنری در سطح ملی پیش بینی، تهیه و اجرا شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیازمند ایجاد تغییر در رویکرد و تحول در اجرای برنامه‌ها بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اضافه کرد: باید دستاوردها، آثار و برکات انقلاب اسلامی در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری برای جامعه تبیین و به نمایش گذاشته شود.

ثقتی به برگزاری یک نمایشگاه فرهنگی و هنری بزرگ با نمایش آثار هنرمندان برجسته کشور با موضوع انقلاب اشاره و با بیان اینکه این یک پیشنهاد است و می‌توانیم با همفکری همه دستگاه‌ها روی آن کار کنیم، ادامه داد: در حوزه برنامه‌های ادبی نیز می‌توانیم از ظرفیت فعالان این حوزه در سطح ملی بهره مند شویم.

وی همچنین تأکید کرد: همه اعضای کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر باید جدای از فعالیت‌های سازمانی در قالب این کارگروه نیز برنامه پیش بینی و اجرا کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه امسال با توجه به رویکرد جدید شورای فرهنگ عمومی در ایجاد جبهه متحد فرهنگی استان برنامه‌های استانی زیر نظر این شورا اجرایی می‌شود، افزود: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های این کارگروه از اعضای داشتن نگاه ملی و ویژه به اجرای برنامه‌ها است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد