صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان گیلان

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه برنامه‌های کمیته مساجد دهه فجر باید فاخر و در شان انقلاب اسلامی باشد گفت: از ابزار هنر برای بیان دستاوردهای انقلاب در دهه فجر بهره گیریم. حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» دوشنبه، ۲۰ دی در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان با بیان اینکه مساجد مردمی‌ترین مکان برای تبلیغ و نشر […]

کد خبر : 45016 | 10:31 ق.ظ | ۲۱ دی , ۱۴۰۰

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه برنامه‌های کمیته مساجد دهه فجر باید فاخر و در شان انقلاب اسلامی باشد گفت: از ابزار هنر برای بیان دستاوردهای انقلاب در دهه فجر بهره گیریم.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» دوشنبه، ۲۰ دی در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان با بیان اینکه مساجد مردمی‌ترین مکان برای تبلیغ و نشر اسلام و آرمان‌های انقلاب هستند گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید با محوریت مساجد و با مشارکت مردم برگزار شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان بر استفاده از ظرفیت‌های مساجد در احیای خاطرات انقلاب و بازگویی آن برای مردم تاکید کرد و افزود: باید مجموعه توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در جای جای دنیا را در مساجد برای مردم بازگو کرده و دستاوردها را تبیین کنیم.

وی با اشاره به تشکیل کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان گیلان با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: در تعامل و همکاری با سازمان‌های عضو چند برنامه فرهنگی مشترک پیش‌بینی شده و به صورت محوری و با نام کمیته مساجد استان گیلان اجرایی شود.

رضوانی‌نژاد از برگزاری برنامه‌های مردمی گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تمامی مساجد و اماکن مذهبی خبرداد و بیان کرد: مساجد دارای دو نوع مخاطب عام و مخاطب هدف هستند که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب مخاطب هدف را که تمام خانوارهای اطراف مسجد را شامل می‌شود، جذب مسجد کرده و ارتباط آنها را گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید رسالت‌های خود را به درستی انجام دهیم اذعان کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب ارتباط با مساجد را بیشتر و کاربردی تر کرده و از ابزار هنر برای ترویج مفاهیم دینی و دستاوردهای انقلاب بهره گیریم.

دبیر کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان با بیان اینکه برنامه‌های کمیته مساجد باید فاخر و در شان انقلاب اسلامی باشد، اظهارکرد: تلاش کنیم تا فعالیت‌های مسجد را با حضور جوانان پررنگ کنیم.

گفتنی است، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل تبلیغات اسلامی، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، ستاد اقامه نماز، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، بسیج محلات، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد