صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






طرفداران اصلاحات آمریکایی اگر بتوانند، حضرت امام را هم تندرو می‌نامند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در حال حاضر فضایی ایجاد شده که طرفداران اصلاحات آمریکایی، مخالفان خود را تندرو می‌دانند، گفت: اگر کار دست این افراد بود، امام(ره) را نیز تندرو معرفی می‌کردند. آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، درباره تلاش تندروها برای برچسب زنی به جریان‌های انقلابی اظهار داشت: 13 آبان […]

کد خبر : 4508 | 2:23 ب.ظ | ۲۹ مهر , ۱۳۹۲

کعبی12

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در حال حاضر فضایی ایجاد شده که طرفداران اصلاحات آمریکایی، مخالفان خود را تندرو می‌دانند، گفت: اگر کار دست این افراد بود، امام(ره) را نیز تندرو معرفی می‌کردند.

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، درباره تلاش تندروها برای برچسب زنی به جریان‌های انقلابی اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی، کشتار و شهادت دانش‌آموزان توسط رژیم ستم‌شاهی و تبعید حضرت امام از سوی رژیم شاه است.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه مجلس در ارتباط با روز استکبارستیزی قانون گذرانده است، گفت: مبارزه با استکبار جز هویت انقلاب اسلامی است که نماد آن نیز شعار مرگ بر آمریکاست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شعار مرگ بر آمریکا را یک شعار مبنایی و ارزشی توصیف کرد و افزود: هویت انقلابی ملت ایران با انگ‌زنی، تخریب و متهم کردن به تندروی تغییر نمی‌کند.

وی درباره مواضع اخیر حجاریان و اینکه مردم انقلابی را، تندرو عنوان کرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فضایی ایجاد شده که طرفداران اصلاحات آمریکایی، مخالفان خود را تندرو می‌دانند.

آیت‌الله کعبی با اشاره به وادادگی، انفعال و تسلیم این جریان در برابر غرب و آمریکا، تاکید کرد: آنها به همین دلیل ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی را افراطی‌گری می‌نامند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر همین اساس تصریح کرد: اگر کار دست این افراد بود، امام (ره) را نیز تندرو می‌نامیدند و بنابراین می‌بینیم که از اسم امام، علیه خط امام استفاده می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد