صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار استاندار گیلان با خانواده شهدا در رشت

استاندار جدید گیلان با دو خانواده سه شهید و دو شهید داده در رشت دیدار کرد. محمدعلی نجفی با خانواده شهیدان یوسفی که سه فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده بودند دیدار کرد. وی در این دیدار پاسداشت شهدا را از وظایف مهم کار مسئولان دانست و مدیران استان را نسبت به توجه به […]

کد خبر : 4510 | 1:26 ب.ظ | ۲۹ مهر , ۱۳۹۲

نجفی

استاندار جدید گیلان با دو خانواده سه شهید و دو شهید داده در رشت دیدار کرد.

محمدعلی نجفی با خانواده شهیدان یوسفی که سه فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده بودند دیدار کرد.

وی در این دیدار پاسداشت شهدا را از وظایف مهم کار مسئولان دانست و مدیران استان را نسبت به توجه به خانواده شهدا مود تأکید قرار داد.

استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهیدان قناد که دو فرزند آنها در دفاع از وطن به شهادت رسیده بودند نیز اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم خدمتگزار مردم و خانواده شهدا باشیم.

نجفی با اشاره به اینکه هدف از این دیدار تجدید ارزش‌ها است، تصریح کرد: به مدیران استان توصیه می‌کنم از این ظرفیت استفاده کنند.

وی حرکت در راستای نظام و انقلاب اسلامی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولت تدبیر و امید را مورد تأکید مدیران قرار داد.

به گزارش فارس، استاندار گیلان در نخستین روز کاری خود با پرسنل انتظامی این استان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

نجفی با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، اظهار کرد: از این عزیزان می‌خواهم یاور خوبی برای بنده و فرمانداران در پشتیبانی از سرمایه‌گذاران باشند.

وی، دغدغه دولت تدبیر و امید را بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی مردم دانست و خاطرنشان کرد: اگر کوچک‌ترین مشکلی در امنیت و آرامش جامعه ایجاد شود سرمایه‌گذار سرمایه خود را به جای دیگری می‌برد.

این مسئول، با اشاره به حضور 20 میلیون گردشگر در گیلان، یادآور شد: این حجم از مسافر در استان نشانه تلاش موثر پلیس برای تامین امنیت در گیلان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد