صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ضرورت استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی برای مدیریت منسجم فرهنگی

«اسدالله عباسی» با بیان ضرورت استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی برای مدیریت منسجم فرهنگی و تقویت مساجد گفت: همه مسئولان اجرایی استان باید در راستای تحقق شعار راهبردی دولت مردمی و انقلابی برای جلب و تقویت اعتماد مردم و امید بخشی در جامعه اهتمام ورزند. «اسدالله عباسی» استاندار گیلان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای […]

کد خبر : 45118 | 10:48 ب.ظ | ۳۰ دی , ۱۴۰۰

«اسدالله عباسی» با بیان ضرورت استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی برای مدیریت منسجم فرهنگی و تقویت مساجد گفت: همه مسئولان اجرایی استان باید در راستای تحقق شعار راهبردی دولت مردمی و انقلابی برای جلب و تقویت اعتماد مردم و امید بخشی در جامعه اهتمام ورزند.

«اسدالله عباسی» استاندار گیلان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی با اراده مردم به عنوان بهترین فرصت برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان اظهار داشت: با توجه به فاصله ایجاد شده بین مردم و مسئولان طی سال‌های گذشته و از سوی دیگر تلاش معاندان نظام و انقلاب برای کاهش اعتماد عمومی، مدیران باید همراه مردم باشند به گونه‌ای که آحاد جامعه هیچ شکافی بین خود و آنان احساس نکنند.

استاندار گیلان افزود: دشمنان با ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و نیز فراهم سازی فضای ناامیدی و یأس به دنبال سوء استفاده و پیش بردن اهداف شوم خود هستند و در چنین فضایی باید با نقش آفرینی مهندسی فرهنگی این تهدید به فرصت تبدیل شود.

وی با تاکید بر ضرورت انسجام و اتحاد رسانه‌ای برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و همچنین تقویت امید در جامعه خاطرنشان کرد: با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب و ترسیم نقشه راه از سوی ایشان، متأسفانه در سال‌های گذشته به بیراهه رفته ایم و شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در راستای انسجام ملی و استفاده شایسته از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها گام بردارد.

عباسی با بیان ضرورت استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی برای مدیریت منسجم فرهنگی و تقویت مساجد تاکید کرد: همه مسئولان اجرایی استان باید در راستای تحقق شعار راهبردی دولت مردمی و انقلابی برای جلب و تقویت اعتماد مردم و امید بخشی در جامعه اهتمام ورزند.

وی با اشاره به امیدآفرینی و اعتمادسازی دولت در مقابله با کرونا و انجام موفقیت آمیز واکسیناسیون عمومی متذکر شد: ذخیره‌سازی مناسب کالا‌های اساسی، ایجاد ثبات در نرخ تورم و تسهیل شرایط صادرات کالا‌های تولیدی به خارج از کشور ازجمله اقدامات مهم دولت سیزدهم بوده و دولت در تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم است.

استاندار گیلان با تاکید بر انسجام و هماهنگی قوای سه گانه در رفع مشکلات کشور تصریح کرد: دولت سیزدهم در خصوص خنثی کردن و رفع تحریم‌ها تا کنون عملکرد موفقیت آمیزی داشته و سفر رئیس جمهوری به روسیه و همچنین حضور در اجلاس شانگ‌های به عنوان اقدامات با اهمیت در این راستاست که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به لزوم فراهم‌سازی بستر‌های لازم برای حضور و مشارکت مردم در مسئولیت‌های اجتماعی با هماهنگی همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمتگزاری به مردم، اعتماد سازی و تقویت روحیه امید از طریق رفع دغدغه‌های فرهنگی اقدام شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد