صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول آفرین است

ثقتی با بیان اینکه جامعه فرهنگ و هنر استان نگاه مطالبه‌گر به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد اذعان کرد: این نگاه، یک نگاه اثرگذار است که می‌تواند در حوزه فرهنگ و هنر شهر نقش‌آفرین و تحول‌آفرین باشد. «رضا ثقتی» در جشن روز زن در تالار مرکزی رشت نقش زن در جامعه اسلامی را یک […]

کد خبر : 45127 | 2:08 ب.ظ | ۳ بهمن , ۱۴۰۰

ثقتی با بیان اینکه جامعه فرهنگ و هنر استان نگاه مطالبه‌گر به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد اذعان کرد: این نگاه، یک نگاه اثرگذار است که می‌تواند در حوزه فرهنگ و هنر شهر نقش‌آفرین و تحول‌آفرین باشد.

«رضا ثقتی» در جشن روز زن در تالار مرکزی رشت نقش زن در جامعه اسلامی را یک نقش پاک و تاثیرگذار دانست و گفت: باید به نگاه پیامبر به مقوله زن که یک نگاه انسان‌ساز و هویت ساز است در خانواده و اجتماع، جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر احیای نقش زنان در جامعه به دور از مظلومیت، مهجوریت و انزوا با توجه به هجمه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: زن‌ها در جامعه اسلامی دارای منزلت و جایگاه مهمی هستند و شاهد فعالیت‌های موثر زنان در حوزه‌های مختلف هستیم.

ثقتی تحکیم خانواده و تلاش برای استحکام آن را اصلی‌ترین نقش زن در یک خانواده دانست و بیان کرد: زنان با حفظ مسئولیت خانوادگی می‌توانند مسئولیت‌های اجتماعی موثری را در جامعه داشته باشند.

وی با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر به بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خواستار همدلی و همراهی این مجموعه بایکدیگر شد و بیان کرد: از این همدلی و مجالست‌ها ترس و واهمه‌ای ندارم و روز خوب روزی است که همه همکارانم شاد بوده و پشتیبان هم باشند و برای تحقق این هدف بسترسازی لازم هم انجام می‌شود.

ثقتی با بیان اینکه جامعه فرهنگ و هنر استان نگاه مطالبه‌گر به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد اذعان کرد: این نگاه، یک نگاه اثرگذار است که می‌تواند در حوزه فرهنگ و هنر شهر نقش‌آفرین و تحول‌آفرین باشد.

وی ادامه داد: بخشی از مطالبات به حق جامعه مرهون تلاش‌های شماست که باید برای ارتقا بهره‌وری، کارایی و رضایت‌مندی نگاه جهادی و مادرانه به مجموعه خود داشته باشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشکلات و سختی‌ها در همه سیستم‌ها وجود دارد، همدلی و گفتمان را راه رفع مشکلات دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده دغدغه‌های به حق معیشتی کارکنان نیز مرتفع شود./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد