صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان شهرستان رشت + تصاویر

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان شهرستان رشت 29 مهر ماه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. فرماندار رشت در این نشست با بیان اینکه مردم ایران هرگز زیر بار ظلم آمریکا نمی‌روند گفت: آمریکا امروز دشمن اصلی ملت ایران است. سید ولی‌الله عظمتی اظهار داشت: 13 آبان یکی از پر […]

کد خبر : 4517 | 10:48 ق.ظ | ۳۰ مهر , ۱۳۹۲

SONY DSC

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان شهرستان رشت 29 مهر ماه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار رشت در این نشست با بیان اینکه مردم ایران هرگز زیر بار ظلم آمریکا نمی‌روند گفت: آمریکا امروز دشمن اصلی ملت ایران است.

سید ولی‌الله عظمتی اظهار داشت: 13 آبان یکی از پر حادثه‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی به وقوع سه حادثه بزرگ در 13 آبان اشاره کرد و افزود: تبعید امام (ره) در 13 آبان سال 42 به ترکیه نقطه عطفی در نهضت اسلامی بود و توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

عظمتی شهادت دانش‌آموزان در 13 آبان سال 57 مقابل دانشگاه تهران را از جمله وقایع این روز در تاریخ ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: شهادت دانش‌آموزان شتاب بیشتری به نهضت اسلامی بخشید.

فرماندار رشت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان سال 58 را نقطه عطفی در مبارزه با استکبار خواند و عنوان کرد: امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم ملت ایران نامید.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی طومار آمریکا در ایران را درهم پیچید، تصریح کرد: ملت ایران پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر اسلام را با رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری ادامه می‌دهد.

عظمتی 13 آبان را روز ملی مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: راهپیمایی 13 آبان تنها ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان نیست و تمام اقشار در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

فرماندار رشت آمریکا را دشمن اصلی ملت ایران خواند و اظهار داشت: امروز روح ظلم‌ستیزی و آمریکاستیزی در مردم ایران بیشتر شده است.

این مسئول با تاکید براینکه ملت ایران هرگز زیر بار خواسته‌های آمریکا نمی‌رود، یادآور شد: سیاست‌های کشور را مقام معظم رهبری تعیین و ابلاغ می‌کنند.

عظمتی خواستار حضور تمام اقشار مردم در راهپیمایی 13 آبان شد و افزود: 13 آبان متعلق به ملت ایران است و تمام مردم در مبارزه با استکبار جهانی نقش داشته‌اند.

فرماندار رشت امام (ره) را احیاگر اسلام دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) به پیروزی رسیده و مقام معظم رهبری پس از ایشان هدایت انقلاب را به عهده دارند.

* دین اسلام با معرفی علی (ع) تکمیل شد

وی در ادامه با تبریک دهه ولایت، خاطرنشان کرد: معرفی علی (ع) به جانشینی پیامبر (ص) در واقعه غدیر نشان‌دهنده جایگاه امامت و رهبری در جامعه است.

عظمتی با بیان اینکه دین اسلام با معرفی علی (ع) از طرف پیامبر (ص) تکمیل شد، گفت: تشکیل حکومت اسلامی پیام غدیر است.

این مسئول به پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) اشاره کرد و اذعان داشت: امام (ره) با هدایت‌های پیامبر گونه توانست هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کند.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد