صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نهم آبان ماه، یادواره شهدای دانش‌آموز گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: یادواره شهدای دانش‌آموز گیلان نهم آبان امسال در شهر رشت برگزار می‌شود. ایوب نجف‌زاده در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان شهرستان رشت اظهار کرد: 13 آبان برای آموزش و پرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است. وی بر انتقال فرهنگ استکبارستیزی به دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: […]

کد خبر : 4525 | 9:49 ق.ظ | ۳۰ مهر , ۱۳۹۲

نجف زاد 12

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: یادواره شهدای دانش‌آموز گیلان نهم آبان امسال در شهر رشت برگزار می‌شود.

ایوب نجف‌زاده در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان شهرستان رشت اظهار کرد: 13 آبان برای آموزش و پرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی بر انتقال فرهنگ استکبارستیزی به دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: امسال از هشتم تا 16 آبان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

نجف‌زاده هشتم آبان را سالروز شهادت محمدحسین فهمیده عنوان کرد و یادآور شد: نهادینه شدن فرهنگ استکبارستیزی نیازمند برنامه‌ریزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان استفاده از فرصت‌ها را پایه برنامه‌ریزی خواند و بیان کرد: کمیته بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش گیلان برنامه‌های مختلفی برای 13 آبان تهیه کرده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز گیلان در نهم آبان امسال در شهر رشت خبر داد و تصریح کرد: فعالیت‌های آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان به صورت استانی تهیه می‌شود و تمام شهرستان‌ها حائز اهمیت هستند.

نجف‌زاده رشت را اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش در 13 آبان دانست و اظهار کرد: برنامه‌های راهپیمایی 13 آبان در ناحیه‌های یک و دو شهر رشت تدوین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه برنامه‌های 13 آبان تنها به این روز منتهی نمی‌شود، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا برای دانش‌آموزان تبیین می‌شود.

وی راهپیمایی مردم ایران در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان را نشان‌دهنده شور انقلابی خواند و بیان کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از طرف مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد