صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان شهرستان رضوانشهر

رییس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه رضوانشهر در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان این شهرستان گفت: مردم این شهرستان همپای دانش آموزان با حضوری آگاهانه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را برگزار خواهند کرد. حجت الاسلام و المسلمین ˈهادی حبیبیˈ، 30 مهرماه در این نشست با تبریک عید سعید غدیرخم […]

کد خبر : 4537 | 11:00 ق.ظ | ۱ آبان , ۱۳۹۲

رضوانشهر17

رییس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه رضوانشهر در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان این شهرستان گفت: مردم این شهرستان همپای دانش آموزان با حضوری آگاهانه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ˈهادی حبیبیˈ، 30 مهرماه در این نشست با تبریک عید سعید غدیرخم افزود: مردم ایران اسلامی در این روز بزرگ یک بار دیگر مخالفت خود را در رابطه با خوی استکباری آمریکا اعلام می کنند.

وی با اشاره به نشست موفق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در ژنو بیان کرد: اطمینان داریم ایران اسلامی هوشمندانه این موضوع مهم را که حق مسلم کشورمان است، پیش خواهند برد.

حجت الاسلام حبیبی در ادامه به بحث تحریم های اعمال شده اقتصادی علیه ایران از سوی غربی ها اشاره کرد و گفت: طبق اعلام مقامات آمریکایی، طی یکصد سال اخیر شدیدترین تحریم های اقتصادی علیه کشور اعمال شده که باید ببینیم نتیجه این عمل آنان چه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد مهدی نژادˈ امام جمعه شهر پره سر نیز در این نشست با محکوم کردن مواضع خصمانه مقامات غربی گفت: موضوع تقابل بین اسلام و غرب امروز بازتاب گسترده ای یافته که اسلام به رهبری ایران در مقابل دنیای غرب ایستادگی می کند و سیاست های غربی را در تمام نقاط دنیا به چالش کشیده است.

فرماندار رضوانشهر هم در این جلسه بیان کرد: 13 آبان یادآور رویدادهای مهمی است که در تاریخ ایران اسلامی بوقوع پیوست و اقشار مختلف مردم در این روز با حضور در مراسم راهپیمایی ضمن بیعت مجدد با آرمان های شهدا، امام و رهبری، خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام می کنند.

ˈحمیدرضا امام پناهیˈ اظهار کرد: ملت ایران در 13 آبان یکبار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی به دلیل اقدامات دوگانه اش در موضوع هسته ای با ایران اسلامی به دنیا نشان خواهد داد.

امام پناهی در ادامه به مسوولان آموزش وپرورش و مراکز دانشگاهی رضوانشهر تاکید کرد برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تمام توان خود را بکار ببندند.

رییس اداره آموزش و پرورش رضوانشهر در ادامه این نشست از نواختن زنگ استکبارستیزی در سطح مدارس این شهرستان همزمان با سراسر کشور در روز 13 آبان خبر داد.

علی گواهی بیان کرد: اجرای مسابقه نقاشی مرگ بر آمریکا در طول مسیر راهپیمایی شهرهای رضوانشهر و پره سر، تجلیل از دانش آموزان راه یافته به مراکز آموزش عالی، برپایی مسابقه عکاسی بین دانش آموزان، گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و 36 هزار شهید دانش آموز از مهمترین برنامه های این ایام در سطح آموزش وپرورش این شهرستان محسوب می گردد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد