صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مرگ بر آمریکا شعار اصلی راهپیمایی 13 آبان است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه تزویر سردمداران آمریکا نشان داده‌ است که اهل مذاکره نیستند، گفت: «مرگ بر آمریکا» شعار اصلی راهپیمایی 13 آبان است و حذف شدنی نیست. مجید دوهندو با اشاره به حضور مردم و دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، اظهار کرد: 13 آبان تا ابد باید بماند و […]

کد خبر : 4546 | 7:52 ق.ظ | ۴ آبان , ۱۳۹۲

دوهندو11

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه تزویر سردمداران آمریکا نشان داده‌ است که اهل مذاکره نیستند، گفت: «مرگ بر آمریکا» شعار اصلی راهپیمایی 13 آبان است و حذف شدنی نیست.

مجید دوهندو با اشاره به حضور مردم و دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، اظهار کرد: 13 آبان تا ابد باید بماند و روز استکبارستیزی است.

وی 13 آبان را روز شکستن ابهت ابرقدرت‌ها دانست و افزود: تمام ملت در مقابل امپراطوری استکبار ایستادگی کردند و امام (ره) 13 را به یادگار گذاشتند.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، اقشار مختلف مردم در کنار دانش‌آموزان با حضور خود در راهپیمایی نشان می‌دهند که اتحاد، وحدت، یکپارچگی و علاقه‌مندی به نظام جمهوری اسلامی ایران زیاد است.

وی با تصریح بر اینکه ملت ثابت کردند که دشمن در هیچ زمانی نمی‌تواند خود را به ایران نزدیک کند، خاطرنشان کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز مرگ بر آمریکا است.

دو هندو، ایران را الگوی حزب‌الله لبنان، فلسطین و… ذکر کرد و افزود: مردم منطقه در ظلم‌ستیزی ایران را الگوی خود قرار داده‌اند.

وی درباره شعار ویژه راهپیمایان روز 13 آبان، تصریح کرد: شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» در دستور کار است و کوبنده‌تر از سال‌های گذشته گفته می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، با تصریح بر اینکه دشمن از دشمنی خود علیه ملت ایران کوتاه نمی‌آید، متذکر شد: آمریکا به ملت ایران ظلم کرده است و تزویر سردمداران این کشور نشان می‌دهد که اهل مذاکره نیستند.

وی، با تاکید بر اینکه حذف شعار مرگ بر آمریکا نداریم، خاطرنشان کرد: تمام فتنه‌ها بر سر آمریکا است و مرگ بر آمریکا جزو شعار اصلی راهپیمایی 13 آبان و دیگر مراسم‌ها است و حذف شدنی نیست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد