صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضور گسترده دانشگاهیان در راهپیمایی 13 آبان

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در پنجمین جلسه مشترک کمیته آموزشی و دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد واحد انزلی  از حضور گسترده دانشگاهیان همگام با دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان خبر داد. علیرضا اقدامی معافی بر حضور همه جانبه دانشگاهیان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تأکید […]

کد خبر : 4548 | 7:57 ق.ظ | ۴ آبان , ۱۳۹۲

تجمع14

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در پنجمین جلسه مشترک کمیته آموزشی و دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد واحد انزلی  از حضور گسترده دانشگاهیان همگام با دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان خبر داد.

علیرضا اقدامی معافی بر حضور همه جانبه دانشگاهیان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تأکید کرد و گفت: امسال مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، مانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی امسال حضور همگانی اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشگاهیان در این مراسم را پررنگ‌تر خواند و تصریح کرد: کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی همگام با دیگر اقشار با حضور همه‌جانبه خود در راهپیمایی این روز تاریخی شرکت می‌کنند.

علیرضا اقدامی معافی با تبریک دهه ولایت و عید غدیر خم،‌ اظهار کرد: عید غدیر خم روز اکمال دین اسلام است.

وی با بیان اینکه «ولی» از اسمای الهی است، افزود: ولایت هرگز به اتمام نمی‌رسد و امیدواریم ما نیز از ولایت‌مداران واقعی باشیم.

این مسئول، فعالیت در امر آموزش را کار انبیا دانست و گفت: برای اینکه علم وسیله‌ای برای هدایت افراد باشد باید با تزکیه همراه شود.

وی به تقارن هفته تربیت بدنی با دهه ولایت اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به انتصاب دکتر میرزاده، رئیس عالی دانشگاه و نگاه ویژه وی به ورزش و ایجاد معاونت ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی، امیدواریم تحولات خوبی در عرصه‌های مختلف دانشگاه از جمله ورزش دانشگاه ایجاد شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد