صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی دشمن بود (شهرستان صومعه سرا)

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی و شوم‌اندیشی دشمنان انقلاب و رهبری بود که در حماسه 9 دی طومار آن بسته شد. به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به اهمیت دین و دینداری در بین انسان‌ها، اظهار کرد: سلامت در دین و دوری از گناه موجب هدایت درست و روشنگری افکار آدمی می‌شود.

کد خبر : 458 | 11:12 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی و شوم‌اندیشی دشمنان انقلاب و رهبری بود که در حماسه 9 دی طومار آن بسته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به اهمیت دین و دینداری در بین انسان‌ها، اظهار کرد: سلامت در دین و دوری از گناه موجب هدایت درست و روشنگری افکار آدمی می‌شود.

وی با بیان اینکه عاقبت‌بخیری انسان‌های متدین در گرو هدایت درست و اندیشه‌ای آگاه است، تصریح کرد: مسلمانان دین را همراه با بصیرت در زندگی به‌کار گیرند.

امام جمعه صومعه‌سرا، انقلاب اسلامی را یکی از اتفاق‌های مهم و حیاتی ملت ایران در راستای مبارزه با استکبار خواند و اذعان کرد: چرخ انقلاب اسلامی در مسیر دستیابی به اهداف اسلامی خود تمام موانع را نابود کرده و ادامه مسیر می‌دهد.

وی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی در مقابل مخالفان خود قاطع است، گفت: کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه در برابر انقلاب قد علم کنند به یقین گام‌های آنها زیر چرخ انقلاب خرد می‌شود.

صدیقی به فتنه سال 88 و شورش‌های خیابانی و وحشی‌گری برخی مخالفان نظام و رهبری به بهانه تقلب در انتخابات اشاره کرد و افزود: اگر فتنه‌‌انگیزان در دوران انتخابات به توصیه‌های رهبری گوش می‌کردند هرگز دچار خواری و پوچی نمی‌شدند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به فضل الهی و رهبری مقتدرانه و ملتی متدین و بصیر همواره پابرجا می‌ماند، یادآور شد: تا زمانی که انقلاب اسلامی استوار باشد فتنه‌انگیزی نیز وجود دارد.

خطیب جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه فتنه 88 با راهبرد غرب و برای نابودی رهبری ایجاد شده بود، خاطرنشان کرد: فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی و شوم‌اندیشی دشمنان انقلاب اسلامی و رهبری بود.

وی، افزود: انقلاب اسلامی پایبند و معتقد به آرمانی است که هرگاه این فتنه‌ها و ترفندهای دشمن علیه نظام و رهبری نباشد ما باید به خود و به انقلاب اسلامی شک کنیم.

صدیقی با اشاره به برنامه‌ریزی جدید غرب برای ایجاد فتنه، اضافه کرد: فتنه‌های قوی‌تر و شدیدی در راه است که به یقین با بصیرت رهبری و ملت بار دیگر خنثی می‌شود.

وی، حماسه 9 دی را مدیون توجه و عنایت خداوند به ملل اسلامی دانست و اذعان کرد: خداوند از دین و آیین خود برای نجات بشریت دفاع می‌کند.

امام جمعه صومعه‌سرا ملت ایران را به دلیل خلق حماسه 9 دی ولایت‌مدار و بصیر خواند و خاطرنشان کرد: نام مردم گیلان نیز با حضوری پیشتازانه برای مبارزه و اعلام انزجار از فتنه‌های دشمن علیه رهبری در تاریخ حماسی کشور ثبت شد.

وی با بیان اینکه آینده جهان از آن اسلام و اسلام‌خواهان است، یادآور شد: آمریکا با آن همه ادعا روزی مانند شوروی فرو می‌پاشد و جهان در صراط الهی روشن می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد