صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ولایت فقیه خط قرمز ملت ایران است (شهرستان آستارا)

امام جمعه موقت آستارا حماسه 9 دی را روز بصیرت مردم ایران نامید و گفت: اسلام و ولایت فقیه خط قرمز ملت ایران است و به کسی اجازه جسارت داده نمی‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سید رضا قدسی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به حماسه عظیم ملت ایران در دفاع از ولایت مطلقه فقیه و اسلام، اظهار کرد: این حماسه بزرگ برای ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی یک موهبت الهی بود که با تاسی از نهضت عاشورای حسینی شکل گرفت.

کد خبر : 461 | 11:15 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

امام جمعه موقت آستارا حماسه 9 دی را روز بصیرت مردم ایران نامید و گفت: اسلام و ولایت فقیه خط قرمز ملت ایران است و به کسی اجازه جسارت داده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سید رضا قدسی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به حماسه عظیم ملت ایران در دفاع از ولایت مطلقه فقیه و اسلام، اظهار کرد: این حماسه بزرگ برای ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی یک موهبت الهی بود که با تاسی از نهضت عاشورای حسینی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه حماسه عظیم 9 دی موجب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، افزود: دشمن توطئه کرده بود تا در روزهای حساس و سرنوشت‌ساز کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی را دچار تزلزل کند که توطئه آنها با بصیرت ملت ولایت‌مدار ایران اسلام نقش بر آب شد.

خطیب موقت آستارا با اشاره به اینکه برخی از خواص دچار فریب خوردگی شدند، تصریح کرد: برخی خواص که دارای مقام و مسئولیتی در نظام بودند مدیون مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما فریب دشمن را خوردند و جایگاه مردمی خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها هنوز تلاش دارند در انتخابات ریاست جمهوری آینده ابهام ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: مردم در روز 9 دی پاسخ دندان‌شکنی به این خواص دادند که باید از آن درس عبرت بگیرند.

قدسی ادامه داد: برخی‌ها در حوادث سال 88 وقاحت را به جایی رساندند که حرمت عاشورا را نگه نداشتند و به مکتب شهادت اهانت کردند.

وی اضافه کرد: در فتنه سال 88 مردم ولایت‌مدار گیلان یک روز زودتر از تمام نقاط کشور به صحنه آمدند و درس مهم و بزرگی به فتنه‌جویان و فتنه‌گران دادند.

امام جمعه موقت آستارا با بیان اینکه ملت ایران در تمام صحنه‌ها ثابت کرده‌اند که مطیع ولایت مطلقه فقیه هستند، یادآور شد: اسلام و ولایت فقیه خط قرمز ملت ایران است و به کسی اجازه جسارت را نمی‌دهند.

وی وحدت بین مسئولان و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی مردمانی بزرگ و با عزت و مدافع ولایت مطلقه فقیه و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد