صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







روایت فجر آفرینان (2)/ پدر شهید وحید مهرساده: شهید مهرساده سرباز مخلص امام (ره) بود

پدر شهید وحید ساده گفت: شهید وحید مهرساده سرباز مخلص امام (ره) بود و با فرمان رهبر خود پادگان ستم‌شاهی را ترک کرد. حسن مهرساده در دیدار کاروان خبری فجر گیلان اظهار کرد: شهید وحید مهرساده تمام مدت قرآن تلاوت می‌کرد و بسیار با ایمان بود. وی سن شهید مهرساده در زمان شهادت را 20 […]

کد خبر : 4618 | 11:12 ق.ظ | ۷ آبان , ۱۳۹۲

25846

پدر شهید وحید ساده گفت: شهید وحید مهرساده سرباز مخلص امام (ره) بود و با فرمان رهبر خود پادگان ستم‌شاهی را ترک کرد.

حسن مهرساده در دیدار کاروان خبری فجر گیلان اظهار کرد: شهید وحید مهرساده تمام مدت قرآن تلاوت می‌کرد و بسیار با ایمان بود.

وی سن شهید مهرساده در زمان شهادت را 20 سال عنوان کرد و افزود: شهید مذکور در دوران پیروزی انقلاب سرباز بود و در گارد ستم‌شاهی خدمت می‌کرد.

مهرساده با بیان اینکه شهید وحید مهرساده سرباز مخلص امام (ره) بود، تصریح کرد: شهید مهرساده با فرمان رهبر خود پادگان را ترک کرد و به انقلابیون پیوست.

پدر شهید مهرساده به ویژگی‌های اخلاقی شهید مذکور اشاره کرد و گفت: شهید مهرساده جلوی پدر پای خود را دراز نمی‌کرد و فردی خودساخته بود.

وی با اشاره به اینکه شهید مهرساده دارای روحی پاک بود، بیان کرد: شهید مهرساده همواره به پدر و مادر خود احترام می‌گذاشت.

مهرساده ترویج فساد را از شاخصه‌های رژیم طاغوت دانست و اظهار کرد: شهید مهرساده با فساد و فحشا مخالف بود.

پدر شهید مهرساده به درگیری مردم با رژیم طاغوت در دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شهید مذکور به مزار شهدا در بهشت زهرا (س) می‌رفت و در کنار شهیدان به آرامش می‌رسید.

وی با اشاره به نحوه شهادت مهرساده، خاطرنشان کرد: شهید مذکور توسط مزدوران رژیم ستم‌شاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی هنگام پاسداری در منطقه لویزان تهران به شهادت رسید.

* اصابت 10 گلوله به شهید مهرساده

این پدر شهید با بیان اینکه مهرساده با اصابت 10 گلوله از طرف مزدوران رژیم ستم‌شاهی به شهادت رسید، تصریح کرد: شهید مهرساده با عضویت در کمیته انقلاب اسلامی از آرمان‌های انقلاب پاسداری ‌کرد.

مهرساده در ادامه خواستار توجه به امور خانواده‌های شهدا از طرف مسئولان شد و گفت: مسئولان به افراد محروم جامعه توجه ویژه داشته باشند.

شهید وحید مهرساده در هشتم اسفند ماه سال 57 هنگام گشت‌زنی در منطقه لویزان تهران توسط مزدوران باقی‌مانده رژیم ستم‌شاهی پهلوی به شهادت رسید و در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد