صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه های ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان شهرستان آستانه‌اشرفیه

*برگزاری یادواره 61 شهید دانش‌آموزی آستانه‌اشرفیه فرماندار آستانه‌اشرفیه از برگزاری یادواره 61 شهید دانش‌آموزی در این شهرستان در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد. علی باباخانی، 13 آبان را یکی از ایام‌ مبارک برای ملت دانست و اظهار کرد: تجربه نشان داده است که دانش‌آموزان همراه ملت ایران در عرصه دوران دفاع مقدس و سنگر علم […]

کد خبر : 4628 | 11:22 ق.ظ | ۷ آبان , ۱۳۹۲

آمریکا11

*برگزاری یادواره 61 شهید دانش‌آموزی آستانه‌اشرفیه

فرماندار آستانه‌اشرفیه از برگزاری یادواره 61 شهید دانش‌آموزی در این شهرستان در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

علی باباخانی، 13 آبان را یکی از ایام‌ مبارک برای ملت دانست و اظهار کرد: تجربه نشان داده است که دانش‌آموزان همراه ملت ایران در عرصه دوران دفاع مقدس و سنگر علم و دانش جلودار مبارزه با استکبار جهانی بودند.

وی افزود: باید با حضور گسترده در یوم‌الله سیزده آبان صحنه پرشکوهی خلق کنیم و بار دیگر استکبار ستیزی ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب را به دشمنان نشان دهیم.

*مرگ بر آمریکا شعار اصلی راهپیمایی 13 آبان

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آستانه‌اشرفیه نیز درباره 13 آبان اظهار کرد: با توجه به رویکردی که در دیپلماسی و تعامل با دنیا به وجود می‌آید دشمنان ما تصور کردند که ملت ایران از بحث مبارزه با استکبار جهانی کوتاه آمده است.

حسین مصطفی‌پور، با اشاره به اینکه ملت با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر ثابت می‌کنند که پشت سر رهبری ایستاده‌اند و کوتاه نمی‌آیند، گفت: ملت ایران در راه آرمان‌های امام (ره) و انقلاب با ایثارگری و پایداری در مقابل استکبار ایستاده است و در راه استقلال‌طلبی خود پایدار است.

فرمانده سپاه پاسداران به تشریح برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و از اجرای مانور پدافند غیر عامل در دهستان چهارده در 12 آبان، خبر داد و مرگ بر آمریکا را شعار اصلی راهپیمایی 13 آبان عنوان کرد.

وی، برگزاری صبحگاه مشترک بسیج دانش‌آموزی در هفتم آبان را از برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

*مسابقه آدمک شیطان‌سازی در آستانه‌اشرفیه

مدیر آموزش و پرورش آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر نیز درباره اقدام‌های این نهاد برای حضور بهتر و پرشکوه دانش‌آموزان در یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: در این روز مسابقه آدمک‌سازی شیطان بزرگ در مدارس آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

سید شمس‌‌الدین نورحسینی، افزود: این مسابقه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی و روز جهانی استکبار و با انگیزه مشارکت گسترده دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در سطح مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته وی، دانش‌آموزان با همکاری مدیران آموزشگاه‌ها با ساختن آدمک‌هایی از آمریکا، صهیونیسم و دیگر کشورهای استکباری ابتدا قبل از راهپیمایی همراه با آدمک‌های ساخته شده در اداره آموزش و پرورش این شهرستان حضور می‌یابند.

نورحسینی یادآور شد: آدمک‌های ساخته شده از شیطان بزرگ پس از داوری و انتخاب آدمک‌های برگزیده در راهپیمایی 13 آبان به حرکت در می‌آید و پس از راهپیمایی در میدان حرم مطهر سید جلال الدین اشرف به آتش کشیده می‌شود.

وی، برپایی تجلیل از نوجوانان بسیجی دانش‌آموزی و حضور پر رنگ دانشجویان در روز مبارزه با استکبار جهانی مطالبی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد