صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

در آستانه روز جهانی قدس؛ نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام‌ مشترکی، از مردم آگاه استان برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز و اعلام انزجار از جنایت های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کردند. متن پیام مشترک آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و […]

کد خبر : 46405 | 9:45 ب.ظ | ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۱

در آستانه روز جهانی قدس؛ نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام‌ مشترکی، از مردم آگاه استان برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز و اعلام انزجار از جنایت های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کردند.
متن پیام مشترک آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و دکتر اسدالله عباسی استاندار به شرح زیر است؛
روز جهانی قدس متعلق به خداست که مسلمانان را یاری کرده است.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر هوشمندانه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد؛ روز بشریت و انسانیت و روزیست که مردم ستمدیده فلسطین، شاهد حمایت جهانیان و فریاد آزادی‌ قدس شریف از چنگال دژخیمان و ظالمان سیه‌رویِ تاریخ هستند.
حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس، تجلی مبارزه حق علیه باطل و عدل در مقابل ظلم است و هرساله مردم عزیز ایران اسلامی و دیگر آزادیخواهان دنیا در روز قدس، به ندای امام راحل عظیم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم می‌کنند.
بدین‌وسیله از همه مردم ولایتمدار و سرافراز گیلان دعوت می کنیم همراه و همگام با امت اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس آمده و بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و توطئه دشمنان را نقش برآب کنند.
رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان
اسدالله عباسی استاندار گیلان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد