صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه سپاه قدس گیلان به‌مناسبت روز جهانی قدس

سپاه قدس گیلان با صدور پیامی مردم را برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر وظیفه و مسؤولیت پشتیبانی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را […]

کد خبر : 46474 | 6:50 ق.ظ | ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۱

سپاه قدس گیلان با صدور پیامی مردم را برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر وظیفه و مسؤولیت پشتیبانی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری می‌ کند.

«رژیم جعلی و بی‌ریشه و غاصب و سرطانی اسرائیل توسط استعمارگران انگلیسی و آمریکایی، برای مقابله با جهان اسلام تأسیس و تداوم یافت، ولی ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری روز جهانی قدس باعث شد تا مبارزه با اشغال‌گری و کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین و نیز هجمه قدرت‌های خونخوار و اسلام‌ستیز غربی، به خواسته عمومی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده و آ‌نها را از خواب غفلت بیدار کند.

در ماه رمضان امسال صد‌ها شهید و هزاران زخمی فلسطینی به استقبال روز قدس رفتند تا این بار روز قدس را به روز ریشه‌کنی صهیونیسم جنایتکار و محکومیت جهانی او در افکار آزادی‌خواهان جهان تبدیل کنند.

اینک ملت مجاهد فلسطین مقاومت اسلامی خود را با انگیزه و امید و عزمی خلل‌ناپذیر علیه اسرائیل غاصب به منصفه ظهور رسانده‌ است و در شرایطی که اعراب خائن در برابر کشتار مردم و کودکان و زنان غیرنظامی فلسطین به دست جنایتکاران صهیونیست ساکت نشسته و غیرت عربی و اسلامی خود را از دست داده‌اند، جبهه جهانی مقاومت، سلاح «سنگ» مردم فلسطین را به موشک ارتقاء داد و توازن قوا بین ملت فلسطین و اسرائیل غاصب را تغییر داد.

مسلمانان در سرتاسر جهان امسال در حالی روز جهانی قدس در سال جدید را گرامی می‌دارد که زنان و کودکان در غزه و کرانه غربی رود اردن از زمین، هوا و دریا مورد آتش‌بازی صهیونیست‌ها با بمب‌های سمی هستند و ده‌ها تن روزانه جان خود را از دست می‌دهند.

فرماندهان، کارکنان، معاونین و سربازان سپاه قدس گیلان با لبیک به ندای خمینی کبیر (ره) و به تأسی از ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری همچون گذشته در کنار دیگر اقشار غیور امت حزب‌الله در مراسم روز قدس شرکت نموده و از همه مردم گیلان درخواست داریم  بار دیگر همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این مراسم صلابت و بیداری خود را به جهانیان نشان دهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد