صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری پنجمین همایش ادبی «العبد» در فومن

نیک‌انجام گفت: همزمان با سیزدهمین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله العظمی«محمدتقی بهجت فومنی»، پنجمین همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می‌شود. «یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: همزمان با سیزدهمین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله العظمی«محمدتقی بهجت فومنی»، پنجمین همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می‌شود. رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

کد خبر : 46579 | 10:18 ب.ظ | ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۱

نیک‌انجام گفت: همزمان با سیزدهمین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله العظمی«محمدتقی بهجت فومنی»، پنجمین همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: همزمان با سیزدهمین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله العظمی«محمدتقی بهجت فومنی»، پنجمین همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می‌شود.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: این همایش روز سه‌شنبه(۲۷ اردیبهشت) ساعت ۱۰صبح در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) سالن شهدای خدمتگزار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش بمناسبت نکوداشت یاد عارف برجسته فومنی حضرت الله بهجت(ره) برگزار می‌شود گفت: همایش همراه با شعرخوانی شاعران ملی و استانی در وصف این عالم ربانی  است.

نیک‌انجام با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله بهجت(ره)، تصریح کرد: این عالم ربانی شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ اسلام است که در زمینه‌های مختلف تقوا، اخلاق، علم، عمل و عرفان با بهره گیری از محضر علمای برجسته به درجات والایی از رستگاری و حقیقت طلبی رسید و رضایت پروردگار را اولویت خویش قرار داد.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به جایگاه رفیع عرفانی، ادبی و ابعاد شخصیتی این مرجع فقید جهان تشیع خاطرنشان کرد: آیت الله بهجت محصول سال‌ها ریاضت، رنج‌ و محنت  و افتخاری برای گیلانیان و ایران اسلامی  است که قرن ها باید بگذرد تا کسی به مانند وی در جامعه اسلامی پدید آید .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد