صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ساده زیستی «آیت الله بهجت» باید مورد توجه قرار گیرد

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم جمع آوری سخنان، آثار و سیره عملی «آیت الله بهجت»، گفت: اصل ساده زیستی «آیت الله بهجت» باید مورد توجه قرار گیرد. به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت (ره) با اشاره به شخصیت برجسته این عالم ربانی، اظهار […]

کد خبر : 46581 | 10:28 ب.ظ | ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۱

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم جمع آوری سخنان، آثار و سیره عملی «آیت الله بهجت»، گفت: اصل ساده زیستی «آیت الله بهجت» باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت (ره) با اشاره به شخصیت برجسته این عالم ربانی، اظهار کرد: آیت الله بهجت از شخصیت‌های برجسته معاصر و جهان اسلام بوده است.

وی در ادامه به برخی ویژگی‌های شخصیتی آیت الله بهجت اشاره و با بیان اینکه ایشان اسوه کاملی از تقوا و عارفی ساده زیست بود، ادامه داد: به واسطه سیره ممتاز عملی ایشان همواره بین مردم ایران و مسلمانان جهان محبوبیتی وصف ناپذیر دارد.

استاندار گیلان بر لزوم جمع آوری و تدوین مجموعه سخنان آیت الله بهجت تأکید و اضافه کرد: ایشان مرد عمل بودند و کمتر به گفتار می‌پرداختند و سخنانش نیز سراسر پند و موعظه است که باید به عنوان میراثی ارزشمند برای نسل‌های امروز و آینده منتقل شود.

عباسی با بیان اینکه ملک خانوادگی آیت‌الله بهجت باید با هدف گردآوری آثار، کتب و تدوین زندگی نامه ایشان به موزه و یا بنیاد آیت‌الله بهجت تبدیل شود، تصریح کرد: اصل ساده‌زیستی آیت الله بهجت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت، اضافه کرد: آمادگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم را داریم.

استاندار گیلان تأکید کرد: باید در مسیر بزرگداشت بزرگان و مفاخر گیلان گام‌هایی اثربخش برداشت زیرا اسلام و نظام با وجود این افراد بیمه است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد