صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیسیون امنیت استانداری گیلان با محوریت مراسم یوم الله 13 آبان

نشست کمیسیون امنیت استانداری گیلان، هشتم آبان ماه با محوریت مراسم یوم الله 13 آبان در دفتر معاونت سیاسی- امنیتی استانداری گیلان برگزار گردید. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در سال گذشته راهپیمایی یوم الله 13 آبان در 39 نقطه استان برگزار گردیده، گفت: امسال مراسم روز ملی مبارزه با استکبار […]

کد خبر : 4660 | 7:26 ق.ظ | ۹ آبان , ۱۳۹۲

SONY DSC

نشست کمیسیون امنیت استانداری گیلان، هشتم آبان ماه با محوریت مراسم یوم الله 13 آبان در دفتر معاونت سیاسی- امنیتی استانداری گیلان برگزار گردید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در سال گذشته راهپیمایی یوم الله 13 آبان در 39 نقطه استان برگزار گردیده، گفت: امسال مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در 45 نقطه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه راهپیمایی از ساعت 9 صبح روز دوشنبه در سراسر استان آغاز می گردد، افزود: در مرکز استان راهپیمایی از چهار مسیر آغاز و در میدان شهرداری رشت به شکل تجمع و برگزاری مراسم ویژه و سخنرانی ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه شعار “مرگ بر آمریکا” حذف شدنی نیست اظهار داشت: به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل در راهپیمایی امسال پر رنگ تر از سالهای گذشته انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه باید از شعارهایی که با منافع ملی در تضاد باشد اجتناب نمود، ادامه داد: امسال شعار “مرگ بر آمریکا” پررنگ تر از سالهای گذشته در سراسر استان طنین انداز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری در پایان سخنانش ابراز امیدواری نمود که مراسم یوم الله 13 آبان امسال با شکوه تر از سالهای گذشته و به دور از هرگونه حاشیه ای برگزار می شود تا موجب خوشحالی رهبر معظم انقلاب، خانواده های شهدا و آزادگان گشته و دشمنان نظام و ولایت و انقلاب را مایوس نماید.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد