صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فرماندار رشت: مرگ بر آمریکا شعار محوری است

فرماندار رشت 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار دانست و گفت: مرگ بر آمریکا شعار محوری است و حذف شدنی نیست. سید ولی‌الله عظمتی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه ندای مردم در 13 آبان به گوش مظلومان جهان می‌رشد، اظهار کرد: سه واقعه مهم در 13 آبان برای ملت […]

کد خبر : 4668 | 11:35 ق.ظ | ۹ آبان , ۱۳۹۲

عظمتی ولی

فرماندار رشت 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار دانست و گفت: مرگ بر آمریکا شعار محوری است و حذف شدنی نیست.

سید ولی‌الله عظمتی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه ندای مردم در 13 آبان به گوش مظلومان جهان می‌رشد، اظهار کرد: سه واقعه مهم در 13 آبان برای ملت ایران اتفاق افتاده است.

وی تبعید امام (ره) در 13 آبان سال 42 به ترکیه را نقطه عطفی در نهضت اسلامی دانست و گفت: این امر موجب فراهم شدن زمینه پیروزی انقلاب اسلامی شد.

فرماندار رشت، شهادت دانش‌آموزان در 13 آبان سال 57 مقابل دانشگاه تهران را از جمله وقایع این روز در تاریخ ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: شهادت دانش‌آموزان شتاب بیشتری به نهضت اسلامی بخشید.

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان سال 58 را نقطه عطفی در مبارزه با استکبار خواند و یادآور شد: امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم ملت ایران نامید.

عظمتی، با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی طومار آمریکا در ایران را درهم پیچید، خاطرنشان کرد: ملت ایران پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر اسلام را با رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان تنها ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان نیست، متذکر شد: تمام اقشار در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

فرماندار رشت آمریکا را دشمن اصلی ملت ایران خواند و گفت: امروز روح ظلم‌ستیزی و آمریکاستیزی در مردم ایران بیشتر شده است.

عظمتی تصریح کرد: 13 آبان متعلق به ملت ایران است و تمام مردم در مبارزه با استکبار جهانی نقش داشته‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) به پیروزی رسید، افزود: مقام معظم رهبری پس از ایشان هدایت انقلاب را به عهده دارند.

فرماندار رشت درباره برقراری رابطه با آمریکا خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم با آمریکا رابطه برقرار کنیم که حسن رفتار خود را به ملت ایران نشان دهد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا باید حق و حقوق جمهوری اسلامی ایران را قبول کند و بپردازد افزود: ملت ایران هرگز زیر بار خواسته‌های آمریکا نمی‌رود و سیاست‌های کلان نظام را مقام معظم رهبری تبیین می‌کنند.

عظمتی، پذیرفته شدن تمام شرایط ایران از طرف آمریکا و نظر مقام معظم رهبری را در ایجاد رابطه با آمریکا مهم دانست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد