صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ابعاد مختلف زندگی امام (ره) برای نسل جوان تبیین شود

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دومین نشست استانی بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) با اشاره به ویژگی های امام راحل اظهار کرد: امام رحمه الله علیه یک مسلمان پایبند جدی به اسلام بود و هر کسی که پایبند به دین و شرعیت باشد خدای متعال […]

کد خبر : 46696 | 12:53 ب.ظ | ۸ خرداد , ۱۴۰۱

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دومین نشست استانی بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) با اشاره به ویژگی های امام راحل اظهار کرد: امام رحمه الله علیه یک مسلمان پایبند جدی به اسلام بود و هر کسی که پایبند به دین و شرعیت باشد خدای متعال سرانجام کار او را ختم به خیر می کند.

وی، امام رحمه الله علیه را جامع بسیاری از علوم رایج اسلامی عنوان کرد و افزود: امام رحمه الله علیه ادیب، فقیه، عارف، مفسر، محدث، اخلاقی، فیلسوف، مورخ و سیاستمدار به تمام عیار بود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه امام رحمه الله علیه انقلابی بزرگ بود و یک انقلابی بزرگ را ساخت، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تربیت شده مکتب امام رحمه الله است و شخصیت ها را به انقلابی بودن توصیه می فرمایند.
آیت الله فلاحتی، امام رحمه الله علیه را دلسوز امت اسلامی و همه امت های مستضعف خواند و بیان کرد: امام رحمه الله علیه شجاع و نترس بود.
وی، ایران اسلامی را معادله گردان در دنیای معاصر عنوان کرد و گفت: حکومت مبتنی بر مکتب علوی می تواند بسیاری از فتوحات در دنیا را ایجاد کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امام رحمه الله علیه عاشق راه خدا بود، خاطرنشان کرد: عاشق راه خدا از سختی ها نمی ترسد و تهدیدها را تبدیل به ظرفیت می کند ضمن اینکه عاشق راه خدا به دنبال تجمیع ثروت و قدرت نیست.
آیت الله فلاحتی، هر عملی در شناساندن راه امام رحمه الله علیه را جهاد تبیین ذکر کرد و خاطرنشان کرد: ابعاد مختلف زندگی امام رحمه الله علیه برای نسل معاصر تبیین شود.
وی با بیان اینکه از افراط و تفریط درباره امام رحمه الله علیه باید پرهیز شود، اظهار کرد: آنچه که درباره امام رحمه الله می گوییم و می نویسم، باید دقت های لازم را داشته باشیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد