صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روایت فجر آفرینان (3)/ همسر شهید بیابانگردی: شهید بیابانگردی بی‌تاب ورود امام (ره) بود

همسر شهید محمدصادق بیابانگردی گفت: شهید محمدصادق بیابانگردی بی‌تاب ورود امام (ره) به وطن بود. رقیه خاک‌حسینی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و نقش همسر شهیدش در انقلاب، اظهار کرد: مردم در پاییز و زمستان سال 57 در خیابان‌ها علیه رژیم تظاهرات می‌کردند. *شهید بیابانگردی بی‌تاب ورود امام (ره) بود وی با بیان اینکه شهید بیابانگردی […]

کد خبر : 4670 | 12:25 ب.ظ | ۹ آبان , ۱۳۹۲

25852

همسر شهید محمدصادق بیابانگردی گفت: شهید محمدصادق بیابانگردی بی‌تاب ورود امام (ره) به وطن بود.

رقیه خاک‌حسینی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و نقش همسر شهیدش در انقلاب، اظهار کرد: مردم در پاییز و زمستان سال 57 در خیابان‌ها علیه رژیم تظاهرات می‌کردند.

*شهید بیابانگردی بی‌تاب ورود امام (ره) بود

وی با بیان اینکه شهید بیابانگردی در تظاهرات با مردم همراه بود، تصریح کرد: شهید بیابانگردی در تظاهرات ورود امام (ره) فعال بود و بی‌تابی می‌کرد.

همسر شهید بیابانگردی، به اوج درگیری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: روزهای پیروزی انقلاب در خیابان‌های شهر رشت مردم با مزدوران رژیم درگیر بودند و لاستیک‌ها را می‌سوزاندند.

خاک‌حسینی، شهید بیابانگردی را فردی با ایمان توصیف کرد و افزود: شهید بیابانگردی در خانواده‌ای مذهبی پرورش یافته بود.

وی با اشاره به شکست حکومت نظامی در روزهای 21 و 22 بهمن، خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمان داده بودند مردم به خیابان‌ها بروند و شهید بیابانگردی در 22 بهمن سال 57 در تظاهرات علیه رژیم با مزدوران ستم‌شاهی درگیر شد و به ضرب گلوله به شهادت رسید.

وی محل خاکسپاری شهید بیابانگردی را گلزار شهدای تازه‌آباد رشت عنوان کرد.

*شهدا با خون خود مسیر صحیح را به جامعه آموختند

دختر شهید بیابانگردی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر ضرورت احترام نسبت به خون شهدا اظهار کرد: شهدا با نثار خون خود مسیر صحیح را به جامعه آموختند.

مریم بیابانگردی، نگاه جامعه نسبت به خانواده شهدا و جانبازان را احترام‌آمیز خواند و افزود: هدایت جوانان و نسل امروز جامعه نیازمند کار فرهنگی است.

بیابانگردی اسلام را دین جاذبه خواند و تصریح کرد: رسانه‌ها در نهادینه کردن امور فرهنگی تأثیرگذار هستند.

فرزند شهید بیابانگردی با بیان خاطره‌ای از دوران کودکی خود، گفت: هنگام شهادت پدر خردسال بودم و می‌دیدم پدر بر رعایت موازین اسلامی دقت بسیار داشت.

وی با بیان اینکه رعایت اخلاق و رفتار اسلامی را در کودکی از پدر شهیدم آموختم، یادآور شد: زمانی که کودک بودم تلویزیون در رژیم گذشته برنامه نامناسبی داشت و پدر مانع دیدن آن برنامه شد.

بیابانگردی به آموزش اخلاق اسلامی توسط پدر شهیدش اشاره کرد و یادآور شد: آموزش فرزندان در سن کودکی بسیار مهم است.

به گزارش فارس، شهید محمد صادق بیابانگردی متولد سال 1326 بود و در 22 بهمن سال 57 در فلکه صیقلان رشت در سن 31 سالگی به دست مزدوران رژیم پهلوی به شهادت رسید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد