صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امام خمینی(ره) تحول عظیمی در دنیای سیاست ایجاد کرد

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر نقش امام راحل (ره) در تغییر نقشه راه دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) تحول عظیمی در دنیای سیاست ایجاد کرد. آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی ظهر پنجشنبه در مراسم ارتحال امام راحل (ره) و سالگرد شهادت روحانی شهید آیت‌الله احسانبخش در حسینیه […]

کد خبر : 46734 | 8:13 ب.ظ | ۱۲ خرداد , ۱۴۰۱

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر نقش امام راحل (ره) در تغییر نقشه راه دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) تحول عظیمی در دنیای سیاست ایجاد کرد.

آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی ظهر پنجشنبه در مراسم ارتحال امام راحل (ره) و سالگرد شهادت روحانی شهید آیت‌الله احسانبخش در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان اظهار کرد: امام خمینی (ره) علمدار مبارزه با مستکبرین در جهان و یکی از پرورش یافتگان مکتب سید الشهدا (ع) بود.

وی با اشاره به نقش امام راحل (ره) در تغییر بنیان‌های سیاسی در جهان بین الملل گفت: امام خمینی (ره) با تکیه بر باورهای الهی خود در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی تحولی اساسی ایجاد کرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر نقش امام راحل (ره) در تغییر نقشه راه دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار در تلاش برای نابودی این نظام مقدس بود ولی امام (ره) با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درس محکمی به استکبار جهانی داد.

آیت الله رمضانی یکی از اهداف امام راحل (ره) در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را افزایش روحیه استکبار ستیزی در بین ملت‌های آزادی‌خواه دانست و تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب هیچ قدرتی توان مقابله با بلوک غرب را نداشت اما معمار کبیر انقلاب، تحولی عظیم در دنیای سیاست ایجاد کرد.

وی با تاکید بر لزوم برپایی عدالت اجتماعی توسط مسئولان، افزود: مهم‌ترین هدف از برپایی نظام مقدس اسلامی ایجاد عدالت در جامعه و گسترش عدالت خواهی بود ولی برای تحقق این اصل بسیار مهم باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برپایی عدالت یکی از آرمان‌های انبیا است و بدون اجرای عدالت هیچ موفقیتی در کشور حاصل نمی‌شود.

آیت الله رمضانی با تأکید بر لزوم توجه مردم به اجرای سبک زندگی ایرانی اسلامی در کشور، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راه هدایت و توسعه کشور مشخص شده ولی مهم‌ترین هدف از اجرای این بیانیه برپایی زندگی ایرانی اسلامی در جامعه است.

وی با بیان اینکه باید سیره زندگی امام راحل (ره) در دانشگاه‌های کشور تدریس شود، ادامه داد: استکبار در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن زندگی ایرانی اسلامی در بین جوانان به عنوان سیره زندگی امام راحل (ره) است و باید برای شناخت امام خمینی، در دانشگاه‌ها دروس امام شناسی تدریس و این معمار کبیر انقلاب بیشتر برای مردم معرفی شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایجاد فرصت‌های بزرگ برای جهان اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حاکمیت دینی، نشر اسلام، مقابله با جریان استکبار، فرهنگ‌سازی، قدرت اقتصادی، فراهم‌سازی جریان انتظار، پیاده کردن احکام اسلام از جمله فرصت‌هایی است که امام خمینی (ره) در اختیار جهان اسلام قرار داده است.

آیت الله رمضانی مرحوم آیت‌الله احسانبخش را پرورش یافته مکتب روح الله معرفی کرد و افزود: مرحوم آیت‌الله احسانبخش نقش مهمی در موفقیت دوران دفاع مقدس داشته و با ارسال یک‌هزار کامیون کمک‌های مردمی به جبهه‌های حق علیه باطل به کمک رزمندگان اسلام آمده است./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد