صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امام خمینی(ره) بزرگترین احیاگر اسلام در قرن معاصر است

حجت الاسلام علیزاده گفت: امام خمینی(رحمه الله) بزرگترین احیاگر اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) در قرن معاصر است. حجت الاسلام « ستار علیزاده » در مراسم بزرگداشت امام‌خمینی(رحمه الله) که صبح امروز (پنج‌شنبه، ۱۲ خرداد) در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد با گرامیداشت دهه کرامت گفت: سفر حضرت معصومه(س) به ایران و قم برای […]

کد خبر : 46766 | 11:44 ب.ظ | ۱۲ خرداد , ۱۴۰۱

حجت الاسلام علیزاده گفت: امام خمینی(رحمه الله) بزرگترین احیاگر اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) در قرن معاصر است.

حجت الاسلام « ستار علیزاده » در مراسم بزرگداشت امام‌خمینی(رحمه الله) که صبح امروز (پنج‌شنبه، ۱۲ خرداد) در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد با گرامیداشت دهه کرامت گفت: سفر حضرت معصومه(س) به ایران و قم برای دفاع و حمایت از ولایت بود که زمینه ساز ترویج معارف اسلامی و شیعی از قم شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: به برکت حضرت معصومه (س) حوزه علمیه عظیمی در قم بنیان گذاشته شد که برکات فراوانی از جمله تربیت بزرگان علم دین از جمله امام خمینی( رحمه الله) شد.

وی اعلام کرد: اندیشه امام راحل در دنیای اسلام تاثیرات بسیاری گذاشت و تغییرات زیادی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مدیریت دینی جوامع ایجادکرد.

علیزاده خاطرنشان ساخت: امام راحل یک شخصیت دینی برجسته بود و باعث شد اسلام از تحریف و کج روی تا حد زیادی مصونیت پیدا کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: امام خمینی( رحمه الله) در ایمان به هدف، ایمان به راه، ایمان به یاران و ایمان به خداوند کم نظیر بود.

وی تاکید کرد: امام خمینی(رحمه الله) بزرگترین احیاگر اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) در قرن معاصر است.

علیزاده اذعان داشت: امام راحل با ایمان به خداوند، انقلاب ماندگاری ایجاد کرد که بعد از انقلاب معصومین، بزرگترین و بهترین انقلاب به ویژه در حوزه تبلیغ دین بی نظیر است.

وی یادآور شد: ظلم ستیزی، استکبار ستیزی و گفتمان مقاومت از اتفاقات بزرگی است که امام خمینی( رحمه الله) ترویج دهنده آن در جهان معاصر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطرنشان ساخت: موج بیداری اسلامی که از زمان پیروزی انقلاب آغاز شده و اسلام‌گرایی بی‌سابقه در جهان، همه مدیون تلاش‌های امام خمینی( رحمه الله) است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد