صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ؛ مظهر مقاومت، ایستادگی و اراده ملتی است که در عرصه استکبار ستیزی و مبارزه با قدرتهای بزرگ جهانی خصوصا دولت مستکبر آمریکا همواره ؛ مبارزه دیرین و حق طلبانه و ظلم ستیزانه خود را به منصه ظهور گذاشته است. این روز نقطه عطف تاریخی برای پیشینه […]

کد خبر : 4679 | 12:32 ب.ظ | ۹ آبان , ۱۳۹۲

شورا22

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ؛ مظهر مقاومت، ایستادگی و اراده ملتی است که در عرصه استکبار ستیزی و مبارزه با قدرتهای بزرگ جهانی خصوصا دولت مستکبر آمریکا همواره ؛ مبارزه دیرین و حق طلبانه و ظلم ستیزانه خود را به منصه ظهور گذاشته است. این روز نقطه عطف تاریخی برای پیشینه سترگ سرافرازی ملت آزاده ایران اسلامی محسوب می شود.

13 آبان یاد آور حوادثی تلخ و سرنوشت ساز همچون تبعید حضرت امام (ره) در سال 1343 ؛ به شهادت رساندن دانش آموزان انقلابی در سال 1357 توسط دژخیمان رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 می باشد که از حوادث بزرگ و الهام بخش ؛ آموزنده و ظرفیت ساز برای ادامه مبارزه با استکبار جهانی است .

مراسم 13 آبان در حالی برگزار می­شود که جهان بشریت در تلاطم امواج سهمگین و هجوم ناجونمردانه و جاسوسانه دولت ضد بشری ایا لات متحد آمریکا که بر گرفته از خوی و خصلت استکباری و استیلا طلبی آن است در هاله ای از ناامنی و اضطراب و نگرانی از بی هویت سازی به سر می برد  و منطقه خاور میانه و کشورهای اسلامی و عربی در شعله های آتش برافروخته از سیاستهای استکباری و توطئه های شوم حاکمان شیطان صفت کاخ سیاه آمریکا می سوزند.

امروز ایران اسلامی همانند سالهای گذشته از انقلاب اسلامی پیشگام و  پرچمدار جبهه مبارزه با این دولت تمامیت خواه و آتش افروز و فتنه گر وخون آشام در تمامی صحنه های بین المللی خصوصا در صحنه های بیداری اسلامی منطقه و جنبش ضد سرمایه داری در غرب می باشد و هرگز فریب حرکت های مزوّرانه و حیله گری های مردان سیاه اندیش دولت آمریکا را نخواهد خورد.

مردم ایران اسلامی در 13آبان سال جاری که در آستانه ماه محرم بوده با الهام از مکتب استکبارستیزی سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) هیمنه پوشالی  و قدرت ظاهری آمریکا را در هم پیچیده و به دنیا اعلام می کند همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی یعنی امام عزیزمان فرمودند « دنیا بداند که هر گرفتاری که ملت ایران و ملل مسلمین دارند، از امریکاست ».

مردم همیشه در صحنه اعم از جوانان دانش آموز و دانشجو ؛ روحانی و دانشگاهی ؛ کارگر و کارمند ؛ شهری و روستایی؛ با الهام و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت که بحق وارث آن امام راحل می باشد در صف مقدم مبارزه با استکباری جهانی پیشگام بوده و رفتار های ناجوانمردانه دولتمردان آمریکا و توهین های بی شرمانه و تحریمهای ضد انسانی آنها علیه ملت مظلوم و انقلابی ایران اسلامی را محکوم کرده و با حضور خود  اعلام می­نمایدکه هرگز دست از مبارزه با آمریکای جنایت کار نکشیده و قدمی به عقب بر نخواهد گشت و در این راه از ایثار و گذشت و فداکاری دریغ نخواهد نمود. و در مقابل زیاده خواهی و افزون طلبی و خوی استکبار جهانی مقاومت کرده. و در حمایت از دولتمردان نظام پر افتخار جمهوری اسلامی ایران که بدنبال عزت و سرافرازی و سربلندی ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی هستند از هیچ پشتیبانی مادی و معنوی کوتاهی نخواهند کرد.

ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه دانشجویان و دانش آموزان بصیر و آگاه و پیرو ولایت  در دفاع از ایمان و اعتقادات خودو تمامیت ارضی؛ و استقلال و آزادی ؛ در تمام صحنه های انقلاب هوشیارانه همانند گذشته رفتارهای مزوّرانه و چند گانه و منافقانه مستکبران جهانی را رصد کرده و هرگونه حرکتهای توطئه انگیز را که در جهت عقب ماندگی ملت آزاده و سرافراز ایران اسلامی باشد در نطفه خفه می­نمایند و صدای اسلام خواهی و آزادی طلبی خود را در این روز به گوش همه جهانیان می­رسانند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از همه مردم همیشه در صحنه استان گیلان دعوت می­نماید تا با حضور پویا و سرشار از غیرت دینی خویش در مراسم باشکوه این روز که با «عنوان عاشورائیان استکبارستیز» برگزار می­گردد حماسه­ای دیگر خلق نمایند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد