صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجلیل از خیران، خادمان و اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه گیلان

هفتاد نفر از خیران، خادمان، اعضای هیئت امنا و امامان جماعت برتر بقاع متبرکه گیلان طی مراسمی تجلیل شدند. ظهر یکشنبه با حضور مسئولان بیش از ۷۰ نفر از خیران، خادمان، اعضای هیئت امنا و امامان جماعت برتر بقاع متبرکه استان گیلان در بقعه خواهر امام رشت برگزار شد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان […]

کد خبر : 46953 | 8:00 ب.ظ | ۲۲ خرداد , ۱۴۰۱

هفتاد نفر از خیران، خادمان، اعضای هیئت امنا و امامان جماعت برتر بقاع متبرکه گیلان طی مراسمی تجلیل شدند.

ظهر یکشنبه با حضور مسئولان بیش از ۷۰ نفر از خیران، خادمان، اعضای هیئت امنا و امامان جماعت برتر بقاع متبرکه استان گیلان در بقعه خواهر امام رشت برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز در این همایش با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در دهه کرامت، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها تجلیل از ٧٠ نفر از خیران، خادمان، اعضای هیأت امنا و امامان جماعت بقاع متبرکه استان در بقعه خواهر امام رشت بود.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده برپایی بیش از ٧٠ محفل انس با قرآن، راه اندازی کاروان‌های شادی و آماده سازی و تقسیم بیش از سه هزار بسته معیشتی را از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان در دهه کرامت عنوان کرد.

در پایان این همایش ضریح و مرقد مطهر خواهر امام رضا حضرت فاطمه اُخری (س) با حضور استاندار و دیگر مسئولان غبارروبی شد./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد