صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره شهدای دانش آموز شهرستان رشت + تصاویر

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان به موضوع سازش درباره مسئله هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: حق هرگز در برابر دشمن تسلیم نمی‌شود. حجت‌الاسلام میرشمس اکبرحسینی در یادواره 190 شهید دانش‌آموز شهرستان رشت، با اشاره به اینکه مجلس شهدا از قداست ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: بهره‌گیری از پیام شهدا یکی از وظایف شرکت […]

کد خبر : 4696 | 7:56 ق.ظ | ۱۱ آبان , ۱۳۹۲

SONY DSC

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان به موضوع سازش درباره مسئله هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: حق هرگز در برابر دشمن تسلیم نمی‌شود.

حجت‌الاسلام میرشمس اکبرحسینی در یادواره 190 شهید دانش‌آموز شهرستان رشت، با اشاره به اینکه مجلس شهدا از قداست ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: بهره‌گیری از پیام شهدا یکی از وظایف شرکت کنندگان در مجالس شهدا است.

وی، عزت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون استقامت، شهامت شهدا، جانبازان و خانواده‌های صبور آنها دانست و تصریح کرد: رسالت وجودی انقلاب پیاده کردن مبانی اسلام ناب است.

این مسئول، ادامه داد: شهدا خط سرخ کربلا را دنبال کردند و در آن مسیر بر آرمان های خود پافشاری کردند و پایه و اساس انقلاب در آیات الهی و هویت اهل بیت(ع) نهفته و از مکتب عاشورا درس گرفته است.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان به در پیش بودن 13 آبان روز استکبارستیزی ملت ایران در برابر آمریکا جنایتکار اشاره کرد و یادآور شد: شهدای دانش آموز برای اعلام برائت و مقابله با کفار و جنایتکاران صهیونیسم به شهادت رسیدند.

اکبرحسینی 13 آبان را روز خصم جهانی علیه آمریکا و صهیونیسم جنایتکار دانست و افزود: 13 آبان یادآور جانفشانی‌های شهدای دانش‌آموز و دانشجویی است که با تمام قدرت در برابر دشمنی‌های استکبار ایستادگی کردند.

وی به موضوع سازش در باره مسئله هسته‌ای ایران اشاره کرد و یادآور شد: حق هرگز در برابر دشمن تسلیم نمی‌شود و از خود ضعف نشان نمی دهد، نباید در مقابل خون شهدا سکوت کنیم زیرا شهدا بدون هیچ ادعایی از خون خود گذشتند و بر اساس باور الهی خود عمل کردند.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: ما هیچ موضعی درباره مذاکرات انرژی هسته ای نداریم که تسلیم شویم.

وی اضافه کرد: حق، باید بر حق خود به عنوان تکلیفی که شهدا بر دوش ما گذاشته اند و امام (ره) تبیین و پایه گذاری کرده اند پابرجا بماند.

اکبرحسینی با بیان اینکه مسئولان نباید از مسئولیت خود عدول کنند، گفت: خدمت در حکومت اسلامی تکلیف است؛ نه ریاضت و هرکس که به مقامی رسید باید تنها به تکلیف خود عمل کند و حق ندارد برای مصادیق دنیوی از مسئولیت واگذار شده عدول کند، چراکه اگر در این مسیر حرکت کند، غاصب است.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای تعرض به اعتقادات ما استفاده می کند، یادآور شد: ولایت رکن و میزان اصلی ما در تمام امور است و اعتبار افراد به نگاه آنها به جایگاه ولایت بستگی دارد و هر کس که در مقابل ولایت از خود تعهد نشان دهد ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم.

وی، تمام کینه‌توزی‌های دشمنان را به خاطر مخالفت با اصل ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: نباید گذاشت این سنگر مورد تهدید دشمن قرار گیرد.

 گیلان 880 شهید دانش‌آموز دارد که 190 نفر از این شهدا متعلق به شهرستان رشت است.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد