صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ضرورت تولید محتوای رسانه‌ای برای معرفی شهیدان انصاری و نورانی

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با تأکید بر لزوم تولید محتوای رسانه ای برای معرفی شهیدان انصاری و نورانی، گفت: باید از شهدا برای جوانان الگوسازی کنیم. سرهنگ عباس حسینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم الگوسازی از شهدا برای جوانان، اظهار کرد: شهدا الگوهای جاویدان در […]

کد خبر : 47013 | 7:49 ق.ظ | ۳۰ خرداد , ۱۴۰۱

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با تأکید بر لزوم تولید محتوای رسانه ای برای معرفی شهیدان انصاری و نورانی، گفت: باید از شهدا برای جوانان الگوسازی کنیم.

سرهنگ عباس حسینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم الگوسازی از شهدا برای جوانان، اظهار کرد: شهدا الگوهای جاویدان در نظام مقدس هستند که جوانان باید این شهدای را الگوهای خود برای اداره زندگی قرار دهند.

وی شهیدان نورانی و انصاری را چهره‌های ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی دانست و گفت: این دو شهید جز مفاخر نظام اسلامی بوده و باید با ساخت تولیدات رسانه‌ای این دو شخصیت را بیشتر از گذشته برای مردم و جوانان معرفی کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با تأکید بر لزوم توجه به سیره مدیریتی و عملی شهیدان انصاری و نورانی، بیان کرد: این دو شهید به مانند شهید بهشتی، باهنر و رجایی تشنه خدمت به مردم بوده و تقوا و پرهیزکاری در کنار خدمت صادقانه از جمله مهم‌ترین ویژگی این دو شهید است.

وی تأکید کرد: به این منظور برای پرورش مدیران در تراز جمهوری اسلامی باید به این شهدا توجه جدی شود.

سرهنگ حسینی مردم داری را یکی از ویژگی‌های بارز این دو شهید بزرگوار برشمرد و افزود: خدمت به مردم سرلوحه امور این دو شهید گرانقدر بود به طوری که همواره استانداری و دفترشان پناهگاه نیازمندان بوده است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهدا احیای ارزش‌ها انقلاب و نظام است، تصریح کرد: در واقع وجود شهدایی همچون انصاری و نورانی که در دوران سخت خدمتی عملکردی جهادی، خالصانه و مردمی را از خود به یادگار گذاشتند بهانه‌ای برای مدیران امروز نمی‌گذارد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار ادامه داد: مراسم یادبود شهیدان انصاری و نورانی در اواسط تیرماه در رشت و با سخنرانی یکی از چهره‌های مطرح کشور برگزار می‌شود./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد