صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روایت فجر آفرینان (4)/ برادر شهید نیکمرام: شهید نیکمرام خود را وقف آرمان‌های انقلاب کرد

برادر شهید محسن نیکمرام گفت: شهید نیکمرام خود را وقف آرمان‌های انقلاب کرد و به شهادت رسید. احمد نیکمرام با اشاره به دوران پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم با فرمان امام (ره) به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات کردند. وی به مبارزه شهید محسن نیکمرام علیه رژیم ستم‌شاهی اشاره کرد و افزود: شهید مذکور در […]

کد خبر : 4708 | 8:04 ق.ظ | ۱۱ آبان , ۱۳۹۲

نیکمرام11

برادر شهید محسن نیکمرام گفت: شهید نیکمرام خود را وقف آرمان‌های انقلاب کرد و به شهادت رسید.

احمد نیکمرام با اشاره به دوران پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم با فرمان امام (ره) به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات کردند.

وی به مبارزه شهید محسن نیکمرام علیه رژیم ستم‌شاهی اشاره کرد و افزود: شهید مذکور در درگیری با کماندوهای نیروی دریایی رژیم گذشته در مقابل بیمارستان رازی شهر رشت مجروح شده بود.

نیکمرام، اسلام را از ارکان انقلاب دانست و تصریح کرد: شهید نیکمرام در سخنرانی‌های آیت‌الله شهید احسانبخش حضور داشت و براساس اعتقادات دینی با رژیم ستم‌شاهی مبارزه کرد.

برادر شهید نیکمرام با تاکید براینکه افراد برای شهادت برگزیده می‌شوند، بیان کرد: شهید نیکمرام از شهادت خود خبر داشت.

وی برخورد مناسب با مردم را از خصلت‌های بارز شهید نیکمرام عنوان کرد و یادآور شد: شهید نیکمرام علاقه‌مند کمک به مردم بود و برای برطرف شدن مشکلات جامعه تلاش می‌کرد.

نیکمرام به برقراری حکومت نظامی از طرف رژیم ستم‌شاهی اشاره کرد و افزود: رژیم در 22 بهمن سال 57 حکومت نظامی اعلام کرده بود و شهید نیکمرام همراه مردم در خیابان با ماموران رژیم ستم‌شاهی مبارزه کرد.

برادر شهید نیکمرام با بیان اینکه ماموران رژیم گذشته در مقابل حرکت مردم قصد مقاومت داشتند، اظهار کرد: شهید نیکمرام در درگیری با ماموران کلانتری 3 در میدان صیقلان شهر رشت در 22 بهمن سال 57 به منظور اطاعت از فرمان امام (ره) مبنی بر شکستن حکومت نظامی به شهادت رسید.

نیکمرام تصریح کرد: شهدا به دنبال دنیاطلبی نبودند و شهید نیکمرام برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کرد و در راه عقیده خود به شهادت رسید.

وی سن شهید نیکمرام در زمان شهادت را 22 سال ذکر کرد و افزود: پیکر شهید محسن نیکمرام طبق وصیت این شهید در بقعه امامزاده عون‌بن‌علی ماسوله به خاک سپرده شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد