صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیکر پاک شهید «مهدی کامور» در گلزار شهدای آستانه اشرفیه به خاک سپرده شد

پیکر مطهر شهید «مهدی کامور» با حضور مردم آستانه اشرفیه تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. ظهر سه شنبه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مهدی کامور» با حضور گسترده مردم و مسئولان آستانه اشرفیه تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. لازم به ذکر است صبح امروز نیز […]

کد خبر : 47266 | 8:03 ق.ظ | ۲۸ تیر , ۱۴۰۱

پیکر مطهر شهید «مهدی کامور» با حضور مردم آستانه اشرفیه تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

ظهر سه شنبه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مهدی کامور» با حضور گسترده مردم و مسئولان آستانه اشرفیه تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

لازم به ذکر است صبح امروز نیز مراسمی با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و مسئولان نظامی و انتظامی، خانواده شهید و جمعی از مردم در رشت برگزار شد.

استاندار گیلان در حاشیه این مراسم تشییع پیکر این شهید در آستانه اشرفیه در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، امنیت داخلی و مرزهای کشور را مرهون تلاش و جانفشانی نیروهای نظامی، انتظامی، مرزبانان و سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و افزود: این افراد جان بر کف برای صیانت از اسلام، قرآن و حفظ کیان ایران اسلامی جهاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی نمادی از غیرت، خودباوری و خداشناسی هستند، ادامه داد: با خدمت صادقانه در جبهه حق علیه باطل به فیض شهادت نائل شدند.

اسدالله عباسی تصریح کرد: پاسداری از ارزش‌های انقلاب، ادای دین به شهدا و ایثارگران است و باید در مسیر ارج نهادن به مقام شامخ آنان تلاشی مضاعف صورت گیرد.

استوار یکم مهدی کامور شامگاه ۲۶ تیر ماه هنگام انجام مأموریت در ایست بازرسی ورودی شهر زاهدان زمانی که قصد بازرسی از یک دستگاه خودرو را داشت راننده در اقدامی ناجوانمردانه این مأمور را زیر گرفت و متأسفانه به دلیل شدت برخورد وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد./ مهر

.

https://media.mehrnews.com/d/2022/07/19/3/4217765.jpg?ts=1658229370969






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد