صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته دستاوردهای نظام را به درستی تبلیغ کند و ارزش‌های آن را زنده نگه‌دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ارزش‌ها و دستاوردهای نظام را به درستی تبلیغ و زنده نگه داشته است، گفت: توجه به جهاد تبیین و مهندسی فرهنگی در مسائل تبلیغی یک ضرورت است و در این راستا، مسأله فرهنگ باید دغدغه همه مدیران باشد. دکتر اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) […]

کد خبر : 47304 | 3:44 ب.ظ | ۵ مرداد , ۱۴۰۱

استاندار گیلان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ارزش‌ها و دستاوردهای نظام را به درستی تبلیغ و زنده نگه داشته است، گفت: توجه به جهاد تبیین و مهندسی فرهنگی در مسائل تبلیغی یک ضرورت است و در این راستا، مسأله فرهنگ باید دغدغه همه مدیران باشد.

دکتر اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ضمن تبریک پیشاپیش دوازدهم مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای ارزش های دینی و ملی نقش موثری دارد.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد که پس از پیروزی انقلاب توانست دستاوردهای نظام را به درستی تبلیغ و ارزش های آن را زنده نگهدارد.

استاندار گیلان، توجه به جهاد تبیین و مهندسی فرهنگی را ضرورتی در حوزه مسائل تبلیغی دانست و تصریح کرد: باور دارم که تمامی فعالیت ها و تصمیم ها در هر بخشی نیازمند پیوست فرهنگی است.

وی یکی از ضعف های مهم کارکردی در سال های اخیر را عدم توجه به حوزه مسائل فرهنگی عنوان کرد و افزود: با وجود تلاش های سرسختانه دشمنان برای نابودی دیوار بلند فرهنگ ایران اسلامی، باید اقدامی موثر همراه با چشم انداز کوتاه و بلند مدت را به انجام رساند.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت تولید محتوای با کیفیت همراه با نگاهی فرابخشی به تحولات روز و بهره گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: باید بیش از گذشته نسبت به ورود چهره های شاخص فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی که دارای محبوبیت و مقبولیت هستند در عرصه تصمیم‌سازی اقدام کرد و برای اعتلای استان هم افزایی جمعی را مدنظر قرار داد.

دکتر عباسی خاطرنشان کرد: برخی سودجویان داخلی با دشمنان خارجی هم صدا شده‌اند و تلاش می کنند با کوچک نشان دادن اقدامات نظام و دولت موجبات دلسردی اقشار مختلف جامعه را فراهم کنند.

وی نماینده ولی فقیه در گیلان را پرچم دار حوزه فرهنگ در استان خواند و گفت: باید به تصمیمات ایشان احترام گذاشت و با جریان فرهنگی استان هم صدا شد و از کارهای پراکنده  خودداری کرد.

استاندار گیلان شکل گیری قرارگاه فرهنگی در شهرستان ها با هدف اجرای سیاست های نظام جمهوری اسلامی، منویات رهبر معظم انقلاب و تصمیمات رئیس جمهوری را ضروری خواند و گفت: باید مساله فرهنگ دغدغه همه مدیران باشد و در جهت توسعه آن از همه ظرفیت ها بهره گرفت.

.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد