صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با آیت‌الله فلاحتی (نماینده ولی فقیه در استان)، شنبه هشتم مرداد ماه در آستانه ۱۲ مرداد (سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این دیدار با اشاره به عملکرد و اقدامات این نهاد انقلابی […]

کد خبر : 47313 | 2:36 ب.ظ | ۸ مرداد , ۱۴۰۱

دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با آیت‌الله فلاحتی (نماینده ولی فقیه در استان)، شنبه هشتم مرداد ماه در آستانه ۱۲ مرداد (سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این دیدار با اشاره به عملکرد و اقدامات این نهاد انقلابی در طول ۴۲ سال گذشته، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پیشنهاد جمعی از فرهیختگان انقلابی و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و موافقت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) در سال ۱۳۵۹ تاسیس شد.

وی هدف اولیه تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مقابله با تبلیغات دروغین و مسموم دشمنان داخلی و خارجی دانست و تاکید کرد: تعظیم شعائر اسلامی، تبیین اندیشه‌های انقلابی، سازماندهی حرکت‌های مردمی در مواجهه با چالش‌ها و رخدادها و اعلام مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهمترین اهداف تاسیس این نهاد مولود انقلاب بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه با تاسیس این نهاد، تولیت پاسداشت ایام‌الله، بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم ملی و انقلابی در کشور به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سپرده شد، اظهار کرد: این نهاد انقلابی وظیفه ایجاد هماهنگی و جلوگیری از چنددستگی و موازی‌کاری نهادهای فرهنگی در بزرگداشت مناسبت‌های مختلف را برعهده دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر عملکرد فراجناحی و فراحزبی این نهاد مولود انقلاب، بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته است با ایجاد هماهنگی مناسب بین سازمان‌ها و نهادها، زمینه‌‌های حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی را فراهم آورد.

وی پیروی از منویات ولی‌امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های بارز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: زنده نگه‌داشتن ارزش‌های اسلامی و انقلابی، حراست از آرمان والای انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب شده تا این نهاد انقلابی در مبارزه با جنگ نرم استکبار جهانی عملکرد مناسبی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بصیرت‌بخشی هنگام بروز فتنه با رصد، تدقیق و واکاوی کارشناسانه رخدادهای سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: ایفای نقش این نهاد مولود انقلاب در  زمینه‌سازی حضور پرشور و شعور مردم برای خنثی‌سازی فتنه‌های داخلی و خارجی غیرقابل انکار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به خلق حماسه‌های بی‌بدیل توسط مردم غیور و انقلابی گیلان در سال‌های گذشته، اظهار کرد: تصاویر زیبا و جذاب بسیاری از حماسه‌سازی‌های مردم همیشه در صحنه گیلان هنگام بارش شدید باران و برف سنگین در رسانه‌های مختلف منتشر گردید و در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تهدیدهای مختلف از جمله شرایط جوی نامناسب و شیوع بیماری کرونا را به فرصت‌هایی برای جلوگیری از فراموشی ایام‌الله تبدیل کرده است، تصریح کرد: پاسداشت سلامت‌محور ایام‌الله انقلاب اسلامی با ابداع ایده‌های خلاقانه و نوآورانه همچون برگزاری رژه خودرویی خانوادگی و مراسم نمادین با پخش زنده در ساعات پرمخاطب رسانه ملی از جمله اقدامات سه سال اخیر این نهاد انقلابی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و تلاش برای زمینه‌سازی ظهور آخرین ذخیره الهی حضرت ولی‌ الله الاعظم امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حسب منویات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را ماموریت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و افزود: دوازدهم مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فرصتی مناسب برای تقدیر از خادمان راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدردانی از همدلی و همراهی موثر آیت‌الله فلاحتی (نماینده ولی فقیه در استان) و دکتر عباسی (استاندار گیلان)، مردم ولایی، بصیر و همیشه در صحنه استان گیلان، رسانه‌ها و همه دست‌اندکاران برگزاری مراسم ملی و انقلابی است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد