صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دنیای بدون ارادت به امام حسین(ع) تاریک است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در زمان رضاخان اجازه برگزاری روضه امام حسین(ع) داده نمی‌شد و جامعه با خفقان همراه بود، گفت: در زمان رضاخان در برخی از روستاها به خاطر ترس از حمله ماموران، قبل از اذان صبح روضه خانگی عزاداری امام حسین(ع) برگزار می‌‌کردند. حجت‌الاسلام و المسلمین «مجتبی […]

کد خبر : 47330 | 8:52 ق.ظ | ۱۰ مرداد , ۱۴۰۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در زمان رضاخان اجازه برگزاری روضه امام حسین(ع) داده نمی‌شد و جامعه با خفقان همراه بود، گفت: در زمان رضاخان در برخی از روستاها به خاطر ترس از حمله ماموران، قبل از اذان صبح روضه خانگی عزاداری امام حسین(ع) برگزار می‌‌کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «مجتبی اشجری» امروز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱، در مراسم عزاداری صبح روز دوم ماه محرم که در حرم حضرت فاطمه اخری(س) در رشت برگزار شد، اظهار کرد: برخی از اسامی الهی در قرآن نیامده بلکه در روایات دینی به ما رسیده که در دعای جوشن کبیر یک هزار اسم خداوند آمده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فضیلت خواندن دعای نور در برطرف کردن بیماری‌‌ها، تصریح کرد: دنیای بدون ارادت به امام حسین (ع) تاریک است.

وی با بیان اینکه ارادت عاشقان اهل‌بیت (ع) هرگز تمامی ندارد، خاطرنشان کرد: در زمان رضاخان اجازه برگزاری روضه امام حسین (ع) داده نمی‌شد و جامعه با خفقان همراه بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری خاطرنشان کرد: در زمان رضاخان در برخی از روستاها به خاطر ترس از حمله ماموران، روضه خانگی و عزاداری امام حسین (ع)  قبل از اذان صبح برگزار می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه شیوه سخنرانی و روضه‌خوانی در صبح با شیوه روضه‌خوانی در شب متفاوت است، افزود: به توصیه آیت‌الله بهجت برگزاری مجلس عزاداری زمان بین‌الطلوعین صبح بسیار با ارزش است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه خداوند اهل‌بیت (ع) را به عنوان نور قرار داده است، ابراز کرد: باید برای پذیرش نور الهی و لطف اهل بیت (ع) باید تلاش کنیم و ظرفیت خود را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه نور امام حسین (ع) انسان را از بیراهه رفتن دور می‌کند، اذعان کرد: هر وقت در زندگی سراغ اختلاس، مال حرام، گناه و… برویم، از نور اهل‌بیت (ع) فاصله گرفته‌ایم.

حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری اذعان کرد: برای گرفتن حاجات خود باید اهل‌بیت (ع) را واسطه خود و خداوند متعال قرار دهیم./ ابنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد