صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجمع بزرگ طلایه داران بصیرت گیلان

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: آشتی‌ناپذیری با استکبار و وفاداری نسبت به ولایت و انقلاب از ویژگی‌های مهم ملت ایران است. حجت‌الاسلام سید حمید روحانی 8 دی در اجتماع عظیم مردم این شهر در گرامیداشت حماسه بزرگ 8 دی و روز بصیرت و میثاق با ولایت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) را تسلیت گفت.

کد خبر : 480 | 11:34 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: آشتی‌ناپذیری با استکبار و وفاداری نسبت به ولایت و انقلاب از ویژگی‌های مهم ملت ایران است.

حجت‌الاسلام سید حمید روحانی 8 دی در اجتماع عظیم مردم این شهر در گرامیداشت حماسه بزرگ 8 دی و روز بصیرت و میثاق با ولایت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) را تسلیت گفت.

وی روز 8 دی را دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی دانست که در تاریخ انقلاب اسلامی مانند بزرگ زرینی می‌درخشد و اظهار کرد: حماسه 8 و 9 دی مانند ضربه شمشیر علی (ع) که موجب گسترش اسلام شد، عمل کرد.

حماسه 8 و 9 دی مانند ضربه شمشیر علی (ع) عمل کرد

این مسئول با بیان اینکه دشمن برای انحراف مردم ایران سرمایه‌گذاری کرده بود، تصریح کرد: دشمن می‌خواست اسلام و ولایت، شرافت و عفت را از زنان و مردان ما بگیرد و در این راه تمام اهل کفر، نفاق، انحراف، و فرقه‌های ضد اسلامی را متحد کرده بود.

وی ادامه داد: دشمن برخی خواص را فریب داده و تعدادی دیگر را وادار به سکوت کرده بود و با تمام قدرت به صحنه آمد و همه تصور می‌کردند دوران ولایت‌مداری به پایان می‌رسد اما مردم با حضور در حماسه 8 و 9 دی ضربه‌ای دیگر به دشمن وارد کردند که مانند ضربه شمشیر علی (ع) بود.

روحانی، حماسه 8 و 9 دی مردم را موجب ناامیدی و یاس دشمن نامید و اذعان کرد: دنیا دریافت که مردم ایران ملت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در 8 و 9 دی یک آری و لبیک دیگر به رهبر گفتند، خاطرنشان کرد: همین امر فتنه را خنثی کرد و ملت به دشمنان استکبار «نه» گفتند و این امر فصل‌‌الخطاب بود.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ملت ایران را آگاه و با بصیر خواند و اذعان کرد: امام خمینی (ره) از سال 42 ملت ایران را آگاه و بصیر کرده بود و اکنون مردم با پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی تحریم اقتصادی و گرانی و تورم را تحمل می‌کنند.

روحیه آشتی‌ناپذیری ملت ایران با استکبار

وی ملت ایران را وفادار به انقلاب خواند و گفت: آشتی‌ناپذیری با استکبار از ویژگی‌های مهم ملت ایران است و اینکه مردم اهل سازش نیستند.

روحانی، حضور مردم در صحنه را از درس‌های 8 و 9 دی نامید و یادآور شد: حضور در صحنه از خواسته‌های امام (ره) بود و این حضور حماسی می‌تواند کشور را بیمه کند.

این مسئول پیروی از ولایت و رهبری را از جمله درس‌های 8 و 9 دی نامید و تصریح کرد: پیروی از ولایت بسیار مهم بوده و ولایت حافظ استقلال کشور است.

وی درس دیگر حماسه 8 و 9 دی ر ا بصیرت و آگاهی خواند و افزود: مردم در خلق حماسه 8 و 9 دی بصیرت کامل داشتند و توانستند به درستی حق را از باطل تشخیص دهند.

روحانی دوری گزیدن از فسادهای اخلاقی و مالی را موجب دوری فاصله انسان از خطاها دانست و اذعان کرد: خداوند انسان با تقوا را هدایت و راهنمایی می‌کند.

ترفند جدید دشمن برای انحراف اسلام و انقلاب

وی به انحراف کشاندن اسلام و انقلاب را از نقشه‌های دشمنان نامید و متذکر شد: دشمن دیروز با سیاست‌بازی به صحنه آمد و امروز نقشه دیگری را به اجرا درآورده و می‌خواهد اسلام و انقلاب را به انحراف بکشاند.

رئیس بنیاد تاریخ‌‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی به ترفند دشمن در بیان مکتب ایرانی اشاره کرد و یادآور شد: کسانی که اسلام ایرانی را عنوان می‌کنند محکوم هستند و مردم آنها را کنار می‌زنند.

وی اذعان کرد: دشمن تلاش می‌کند مردم را در مقابل یکدیگر قرار داد و ما می‌توانیم از تاریخ درس بگیریم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد