صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار جمعی از دانش آموزان بسیجی گیلان با آیت الله فلاحتی

همزمان با سالروز شهادت محمدحسین فهمیده جمعی از دانش آموزان بسیجی گیلان برای عهدی دوباره با آرمان‌های امام شهدا با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند. آیت الله رسول فلاحتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید فهمیده قرار گرفتن در صف بسیجیان را افتخار دانست و گفت : امروز بدخواهان نظام […]

کد خبر : 48095 | 1:43 ب.ظ | ۸ آبان , ۱۴۰۱

همزمان با سالروز شهادت محمدحسین فهمیده جمعی از دانش آموزان بسیجی گیلان برای عهدی دوباره با آرمان‌های امام شهدا با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

آیت الله رسول فلاحتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید فهمیده قرار گرفتن در صف بسیجیان را افتخار دانست و گفت : امروز بدخواهان نظام اسلامی متوجه استعداد و پیشرفت جوانان کشور در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی ورزشی، فرهنگی و اجتماعی شده است واین امرترس دشمنان را از ایران قدرتمند به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دانش آموزان امروز، مدیران و مسئولان آینده کشور هستند افزود: برای ساختن ایران توانمند و بااقتدار باید پای آرمان‌های نظام بمانید چرا که دشمنان امروزه با بکارگیری رسانه‌های معاند قصد دارند با بزرگ نمایی مشکلات و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه مردم را فریب داده وجوانان را از مسیر علم و دانش دور کنند.

وی با اشاره به حمیت و تلاش جوانان کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای کسب رتبه ۱۶ ایران در حوزه علمی گفت: این در حالیست که جایگاه علمی ایران قبل از انقلاب اسلامی ۷۴ بود.

آیت الله رسول فلاحتی بصیرت افزایی، مطالعه، خودسازی و آگاهی از جریانات سیاسی و اجتماعی کشور را از مهمترین عوامل موفقیت دانش آموزان دانست و گفت: برجسته سازی خدمات رسانی در دوران شاهنشاهی، وارونه جلوه دادن تاریخ، القاء نبود آزادی، ایجاد بلوا و آشوب و نادیده گرفتن حقوق زنان در جامعه، ترفند بدخواهان نظام است تا کشور را از مسیر توسعه و پیشرفت خارج و به سمت ناامنی و آشوب بکشاند.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست وحدت و تبعیت از، ولی فقیه را مهمترین عامل پیروزی بر توطئه دشمنان دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس بار‌ها در عملیات‌های مختلف ثابت شد کار برای خدا و در مسیر ولایت بودن اجازه جولان به دشمنان را نمی‌دهد.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد