صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان با رویکرد بصیرت افزایی تبیین شود

استاندار گیلان شهدا را الگویی کارآمد در حوزه معرفتی دانست که سیره حیات و وصایای آنان باید در جامعه تبیین شود و گفت: رویدادهای ۱۳ آبان با رویکرد بصیرت افزایی و دشمن شناسی در جامعه تبیین شود. «اسدالله عباسی» در سومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان که سه‌شنبه دهم آبان برگزار شد، با […]

کد خبر : 48144 | 1:58 ب.ظ | ۱۰ آبان , ۱۴۰۱

استاندار گیلان شهدا را الگویی کارآمد در حوزه معرفتی دانست که سیره حیات و وصایای آنان باید در جامعه تبیین شود و گفت: رویدادهای ۱۳ آبان با رویکرد بصیرت افزایی و دشمن شناسی در جامعه تبیین شود.

«اسدالله عباسی» در سومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان که سه‌شنبه دهم آبان برگزار شد، با بیان اینکه این روز یادآور تبلور بصیرت و آگاهی نوجوانان و جوانان ایران اسلامی است، بر دشمن شناسی تاکید کرد و گفت: سرودهای انقلابی نظیر سرود سلام فرمانده جلوه‌ای از افتخار ملی است که باید این سرودهای حماسی که هم جلوه مذهبی و هم میهنی دارد، بین دانش‌آموزان گسترش یابد.

استاندار گیلان افزود: سرودهای ملی در همه کشورهای جهان مورد توجه همگان به ویژه کودکان و نوجوانان قرار دارد و اصالت فرهنگی و مبانی فلسفی جامعه و اهداف متعالی آن در محتوای سرودها جای گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزارهای نوین از جمله ابزارهای ارتباطی، سعی در تزریق ناامیدی و انزجار در نوجوانان و جوانان نسبت به داشته‌های دینی و ملی دارد، اظهارکرد: دشمن تلاش می‌کند تا با هوشمندی و برنامه ریزی دقیق، کانون هدایت جوانان باشد و ما باید با حمایت و هدایت میراث‌داران انقلاب اسلامی ایران، زمینه تعالی و توسعه کشور را فراهم آوریم.

عباسی بر لزوم توجه به تولید محتواها و نرم افزارهای قدرتمند متناسب با نیازمندی‌های اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و افزود: باید تولیدات این بخش به‌گونه‌ای باشد که جایگزین تولیدات مخرب کشورهای غربی شود.

وی با تاکید بر روشنگری که نیازمند تفکر قدرتمند است، شهدا را الگویی کارآمد در حوزه معرفتی دانست که سیره حیات و وصایای آنان باید در جامعه تبیین شود و تصریح کرد: صدا و سیما باید در جریان روشنگری از ظرفیت جوانان مومن انقلابی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده و چهره های موفق و کامل را بیش از پیش معرفی کند.

عباسی ۱۳ آبان را فرصتی مغتنم برای مقابله با جنگ نرم دشمن و تبیین کارکردهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام دانست و تاکید کرد: باید در مقابل فتنه افکنی دشمنان روشنگری را در پیش گرفت و شخصیت‌های برجسته‌ای از جمله شهید میرزاکوچک خان جنگلی را که فخر استان و کشور در مقابله با استبداد است، به همگان معرفی کرد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد