صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم‌الله ۱۳ آبان پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد

نماینده ولی فقیه در استان  گیلان گفت: سیزدهم آبان مبنای تعیین ارزش‌ها و تایید امام راحل، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است. نماینده ولی فقیه در گیلان در سومین نشست ستاد استانی بزرگداشت یوم‌الله ١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: روز بزرگ ١٣ آبان، روز جشن ملی با ویژگی‌هایی منحصر به فرد […]

کد خبر : 48149 | 1:57 ب.ظ | ۱۰ آبان , ۱۴۰۱

نماینده ولی فقیه در استان  گیلان گفت: سیزدهم آبان مبنای تعیین ارزش‌ها و تایید امام راحل، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در سومین نشست ستاد استانی بزرگداشت یوم‌الله ١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: روز بزرگ ١٣ آبان، روز جشن ملی با ویژگی‌هایی منحصر به فرد است که برمبنای ارزش‌های والای انقلاب و اسلام شکل گرفته و رشد یافت.

آیت‌الله فلاحتی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را روزی برای بروز و ظهور ایمان، اراده، اعتقاد، بصیرت و سرافرازی نوجوانان و جوانان این سرزمین عنوان کرد و افزود: ١٣ آبان روز به لرزه در آمدن پایه‌های استکبار و ظلم جهانی و روز هراس دشمنان است.

وی در ادامه به اتفاقات و اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: حاکمیت تفکر انقلابی در سطوح مختلف تصمیم سازی و اجرایی، در کنار پیشرفت و رشد و شکوفایی ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون، از مولفه‌های اصلی توطئه‌ها و دسیسه‌های مذبوحانه دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد