صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از سرود «مردم میدان» در رشت

آیین رونمایی از «مردم میدان» کار جدید ابوذر روحی امروز در رشت برگزار شد. «مردم میدان» ششمین اثر گروه فرهنگی و هنری «ماح» مخفف ملت امام حسین (ع) عصر امروز در رشت رونمایی شد. حجت الاسلام سعید نعیمی، تهیه کننده این اثر گفت: اثر «مردم میدان» در حدود ۶ دقیقه با مضمون میهن پرستانه و […]

کد خبر : 48328 | 8:11 ق.ظ | ۱۹ آبان , ۱۴۰۱

آیین رونمایی از «مردم میدان» کار جدید ابوذر روحی امروز در رشت برگزار شد.

«مردم میدان» ششمین اثر گروه فرهنگی و هنری «ماح» مخفف ملت امام حسین (ع) عصر امروز در رشت رونمایی شد.

حجت الاسلام سعید نعیمی، تهیه کننده این اثر گفت: اثر «مردم میدان» در حدود ۶ دقیقه با مضمون میهن پرستانه و وحدت آفرین است.

او افزود: این اثر را ۱۴۰۱ نفر از دختران و پسران دهه هشتادی و نودی از شعب‌های مختلف این گروه در استان‌های گیلان، تهران، قم، همدان، کهکلویه و بویر احمد و سیستان و بلوچستان همخوانی کرده اند.

شاعر و تک خوان این اثر ابوذر روحی، تهیه کننده سعید نعیمی و کارگردان هنری هم سید محمد جواد جعفری است.

به گفته حجت الاسلام نعیمی، کار ساخت «مردم میدان» از شعر، موزیک، تمرین و ضبط در مجموع فقط یک هفته طول کشید.

او افزود: لوکیشن این اثر در تمام شعب استان‌هایی که دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها مشارکت داشتند به عنوان نمادی از وحدت قومیت‌ها ضبط شده است.

پیش از اثر «مردم میدان» ۵ اثر «دنیا با تو قشنگه» با موضوع حضرت زینب (س)، «رفیق شهیدم ۱» با موضوع حاج قاسم، «سلام فرمانده» با موضوع امام زمان (عج)، «هیئت دهه نودی ها» با موضوع اربعین و «رفیق شهیدم ۲» با موضوع شهدای شاهچراغ رونمایی و پخش شده بود.

اثر «سلام فرمانده» این گروه، به بیش از ۱۰ زبان دنیا خوانده شده است.

«گروه فرهنگی و هنری ماح» کار خود را از سال ۱۳۹۸ همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در لنگرود یکی از شهرستان‌های شرقی گیلان آغاز کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد