صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تشییع پیکر سومین شهید مدافع امنیت گیلان «مجید یوسفی» در آستانه اشرفیه

پیکر شهید مجید یوسفی شهید مدافع حرم و امنیت گیلان روز جمعه در شهرستان آستانه اشرفیه با حضور گسترده مردم ولایتمدار و مسئولان استان تشییع شد. شهید مجید یوسفی سومین شهید مدافع امنیت گیلان است که امروز بر دستان مردم عزادار این شهرستان از مقابل کانون جوانان بسیج شهرستان با بدرقه  از اقشار مختلف مردم […]

کد خبر : 48336 | 8:00 ب.ظ | ۲۰ آبان , ۱۴۰۱

پیکر شهید مجید یوسفی شهید مدافع حرم و امنیت گیلان روز جمعه در شهرستان آستانه اشرفیه با حضور گسترده مردم ولایتمدار و مسئولان استان تشییع شد.

شهید مجید یوسفی سومین شهید مدافع امنیت گیلان است که امروز بر دستان مردم عزادار این شهرستان از مقابل کانون جوانان بسیج شهرستان با بدرقه  از اقشار مختلف مردم تا گلزار شهدای این شهرستان تشییع گردید و در خاک این سرزمین آرمید.

شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر انگلیس”، مرگ بر منافق”و “مرگ بر داعشی فتنه‌گر” پیکر شهید مجید یوسفی را تشییع و در گلزار شهدای آستانه اشرفیه به خاک سپردند.

در مراسم تشییع پیکر سومین شهید امنیت گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان و بسیجیان حضور داشتند.

.

.

شهید مجید یوسفی بسیجی مدافع حرم و امنیت بود که شامگاه سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه در هنگام انجام وظیفه در ایست و بازرسی بندر کیاشهر توسط فردی که با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت به سمت نیروهای حاضر در ایستگاه ایست و بازرسی حرکت کرده بود به شهادت رسید.

این شهید گرانقدر از اهالی آستانه اشرفیه و دارای دو فرزند، سومین شهید مدافع امنیت استان است که در جریان اغتشاشات اخیر به شهادت رسید.

پیش از این هم بسیجی شهید حمزه علی نژاد به همراه همسر و فرزندش به هنگام بازگشت از منزل پدری به خانه خود هدف حمله اغتشاشگران قرار گرفت و چندی بعد نیز شهید حمید پورنوروز در جریان اغتشاشات در لاهیجان با ضربات چاقو مجروح شد و به شهادت رسید./ ایرنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد