صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی مستأصل شده است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به انزوای دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران، گفت: اهل ایمان و دیندار از دشمن نترسیده و در انجام امور فقط پروردگار را در نظر می‌گیرند و همین امر سبب شده که دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی و در نتیجه براندازی این کشور مستأصل شده است. حجت‌الاسلام […]

کد خبر : 48341 | 8:57 ق.ظ | ۲۲ آبان , ۱۴۰۱

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به انزوای دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران، گفت: اهل ایمان و دیندار از دشمن نترسیده و در انجام امور فقط پروردگار را در نظر می‌گیرند و همین امر سبب شده که دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی و در نتیجه براندازی این کشور مستأصل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان امروز، ۲۱ آبان‌ماه در مراسم اولین یادواده شهدای صالحین کشور در حسینیه حضرت اباالفضل سپاه قدس گیلان برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها خط شکن جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بوده، در دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت و در تمامی بحران‌ها با نقش‌آفرینی خود به ماندگاری این نظام مقدس کمک کرده است.

وی در خصوص دشمنی دیرینه استکبار علیه جمهوری اسلامی، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با تحلیل نادرست همواره تصمیمات اشتباهی علیه کشور گرفت زیرا آنان از بصریت مردم ایران آگاه نبودند. یکی از برنامه‌های دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی تجهیز گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب بوده و همچنین ورود منافقین، کمک به تجزیه طلبان و سپس‌ تجهیز گروهک‌های تروریستی و اخیراً با اغتشاش از جمله دیگر برنامه‌های دشمن برای فروپاشی جمهوری اسلامی است.

عادلی با تأکید بر لزوم توجه به نقش ایمان در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن جمهوری اسلامی را تحریم تسهیلاتی کرده بود و همگان تصور فروپاشی جمهوری اسلامی را داشتند اما مردم و نیروهای مسلح با توسل به پروردگار و با تکیه به نیروی ایمان قوی نشان دادند که همواره حق بر باطل پیروز است.

وی با بیان اینکه ایجاد آشوب، اغتشاش و فروپاشی جمهوری اسلامی به دست مردم و به بهانه مشکلات اقتصادی نشان‌دهنده تحلیل اشتباه دشمن از وضعیت کشور است، تصریح کرد: در هر فتنه و آشوبی کشور با مشکلاتی مواجه می‌شود ولی دشمن به این هم قانع نشده و هدف نهایی استکبار نابودی جمهوری اسلامی و براندازی کشور است اما مردم با بصیرت‌ اجازه چنین کاری را به دشمن نداند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان، شعار «زن، زندگی، آزادی» را یکی‌ از اهداف انبیا و امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: پیامبر اکرم(ص) در دوران جاهلیت مردمان زمان خود به زن عزت و افتخار بخشید و زن در دوران پیغمبر از عزت خاصی برخوردار بوده و پس از آن ادامه داشته است به طوری که در جمهوری اسلامی بانوان بر مناصب مهم کشوری ایستاده و کشور را هدایت کردند.

عادلی با بیان اینکه اغتشاشگران عامل اصلی تحریم در جمهوری اسلامی هستند، گفت: اغتشاشگران با ایجاد آشوب سال ۸۸ در کشور، سبب آغاز اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی شدند و پس از آن هم با هر اغتشاشی کشور با تحریم مواجه شد.

وی در خصوص انزوای دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی گفت: اهل ایمان و دین‌دار از دشمن نترسیده و فقط در انجام امور پروردگار را در نظر می‌گیرند و همین امر سبب شده که دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی و در نتیجه براندازی این کشور مستأصل شده است./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد