صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رشد و تعالی انسان در گرو توجه به نماز است

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اندیشه های استعماری برای دور کردن انسان از سعادت تلاش می کنند، گفت: رشد و تعالی انسان در گرو توجه به نماز است. آیت‌الله رسول فلاحتی بعد از ظهر دوشنبه در دومین همایش «نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه» در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای گیلان […]

کد خبر : 48355 | 1:22 ب.ظ | ۲۴ آبان , ۱۴۰۱

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اندیشه های استعماری برای دور کردن انسان از سعادت تلاش می کنند، گفت: رشد و تعالی انسان در گرو توجه به نماز است.

آیت‌الله رسول فلاحتی بعد از ظهر دوشنبه در دومین همایش «نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه» در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای گیلان با اشاره به اینکه به اینکه نخستین توصیه انبیای الهی اقامه نماز است، اظهار کرد: همچنین در آیات و روایات بسیاری بر اقامه کردن نماز تاکید شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه انسان همیشه به دنبال تعالی و سعادت است لذا نماز بهترین وسیله برای رسیدن به این رشد و تعالی محسوب می‌شود.

امام جمعه رشت در ادامه به برنامه اندیشه‌های استعماری برای دور کردن انسان از سعادت اشاره کرد و گفت: دشمن در تلاش است تا امت اسلامی را از ابزارهای رسیدن به سعادت دور کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از آثار اقامه نماز دور بودن جامعه از آسیب و آلودگی‌ها است، ادامه داد: در آیه ۴۵ و ۱۵۳ سوره مبارکه بقره بر صبر و نماز تأکید شده است، افزود: انسان با تدبر در آیات به جایگاه نماز و اهمیت توجه به آن پی خواهد برد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خداوند از نماز به عنوان یک عمل بزرگ یاد می‌کند، تصریح کرد: انسان برای رسیدن به تعالی و سعادت نماز را با تواضع و فروتنی بخواند./ مهر

.

https://media.mehrnews.com/d/2022/11/14/3/4331976.jpg?ts=1668444120448






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد