صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمنان در طول تاریخ مخالف ایران بزرگ و مقتدر بودند

دکتر مظفر نامدار استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمنان ما در طول تاریخ مخالف وجود ایرانی بزرگ و مقتدر بودند، گفت: کمونیست ها همواره با ایجاد آشوب و بلوا به قدرت رسیده اند در کودتای ۲۸مرداد هم در ایران چنین اتفاقی افتاد و این روش در نهضت جنگل نیز سابقه دار است این در حالی […]

کد خبر : 48358 | 10:13 ق.ظ | ۲۸ آبان , ۱۴۰۱

دکتر مظفر نامدار استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمنان ما در طول تاریخ مخالف وجود ایرانی بزرگ و مقتدر بودند، گفت: کمونیست ها همواره با ایجاد آشوب و بلوا به قدرت رسیده اند در کودتای ۲۸مرداد هم در ایران چنین اتفاقی افتاد و این روش در نهضت جنگل نیز سابقه دار است این در حالی است که انقلاب به معنی واقعی آن هیچ وقت از طریق خشونت به دست نمی آید همانطور که حضرت امام کلا با حرکات مسلحانه مخالف بود.

“مظفر نامدار” مورخ و استاد دانشگاه در گفتگو با ۸دی پیرامون سبک و سیاق اغتشاشات اخیر، جمهوری اسلامی از همه جهات مظلوم است، گفت: مخالفان ما آدم های فرهیخته ای نیستند و عموما از لمپن ها هستند یعنی آدم های بی مایه ولی مخرب که در تخریب از کمونیست ها تقلید می کنند اما آنکه دارد این صحنه را مدیریت می کند اینگونه نیست او با آنکه در کف خیابان می آید فرق می کند.وی با بیان اینکه آنچه که در کف خیابان اتفاق می افتد واقعه است، گفت: هر واقعه ای جعبه سیاهی دارد و تا جعبه سیاه را رمزگشایی نکنیم نمی توان واقعه را شناخت و کنترل کرد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمنان ما در طول تاریخ مخالف وجود ایرانی بزرگ و مقتدر بودند، تصریح کرد: کمونیست ها همواره با ایجاد آشوب و بلوا به قدرت رسیده اند در کودتای ۲۸مرداد هم در ایران چنین اتفاقی افتاد و این روش در نهضت جنگل نیز سابقه دار است این در حالی است که انقلاب به معنی واقعی آن هیچ وقت از طریق خشونت به دست نمی آید همانطور که حضرت امام کلا با حرکات مسلحانه مخالف بود.

نامدار در ادامه افزود: باید تقدیر کنیم از نیروهای امنیتی و نظامی که برخورد را در کف خیابان نیاوردند، چون این ها همین را می خواستند که برخورد به کف خیابان بیاید تا با کشته سازی هزینه بالا برود.

این استاد دانشگاه با انتقاد از برخی رفتارهای دوگانه، گفت: امام جماعت برخی شهرها مانند زاهدان به زن ها اجازه حضور در مساجد برای برپایی نماز را هم نمی دهند اما شعار دفاع از آزادی زنان را می دهند!

وی با بیان اینکه کجای دنیا آمده هرکسی چون مخالف نظام است، حق است؟ گفت: حق را مگر با مخالفت این و آن می سنجند؟ اگر این باشد آمریکا چند صدهزار نفر مخالف در کشورش دارد.

نامدار تصریح کرد: امنیت، آزادی و استقلالی را که با خون صدها هزار شهید به دست آمده را به دست چند لمپن نمی دهیم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: کار ما تبیین و روشنگری است اما طرفداران آشوب از حرف زدن و صحبت کردن فراری اند و مانند صحرای کربلا هو می کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد