صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به‌مناسبت هفته بسیج

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، به شرح زیر منتشر شد. سازمان بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ با فرمان مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت ‌الله علیه) به منظور تعلیم و تربیت نیروهای نخبه اسلامی و انقلابی تاسیس شد تا نسلی پویا و جان بر کف مسئولیت […]

کد خبر : 48376 | 2:04 ب.ظ | ۲۹ آبان , ۱۴۰۱

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، به شرح زیر منتشر شد.

سازمان بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ با فرمان مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت ‌الله علیه) به منظور تعلیم و تربیت نیروهای نخبه اسلامی و انقلابی تاسیس شد تا نسلی پویا و جان بر کف مسئولیت خطیر پاسداری و حراست از دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را عهده‌دار شود و با ایجاد اتحاد و تقویت همبستگی بین آحاد مردم از مرزهای میهن اسلامی در برابر تجاوز و نفوذ دشمنان تا بن دندان مسلح دفاع نماید و با دانش و روحیه انقلابی برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی بکوشد و مقتدرانه در برابر زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های استکبار جهانی بایستد و به جهانیان درس مقاومت، سازندگی، وفاداری، آزادگی و شهادت بدهد.

بسیج در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی به‌عنوان مکتبی‌ترین، مردمی‌ترین و کارآمدترین نیروی مقاومت جهان، بااقتدار و پیروی از ولایت فقیه به دور از هرگونه حاشیه به انجام رسالت الهی خویش مشغول بوده و در سال‌های اخیر با اهدای شهدای گرانقدر و والامقام به اوج اقتدار و بالندگی رسیده و به الگوی نیروهای مقاومت اسلامی جهان تبدیل شده است. امروز آثار و برکات بسیج در سراسر میهن اسلامی، کشورهای منطقه و حتی جای‌جای جهان مشهود و هویدا گشته و به بارقه امید مستضعفان جهان و کابوس سران استکبار جهانی مبدل شده است. اکنون نام مقدس بسیج بر قله‌های ایثار و شهادت، درخشیده و نور امید را بر قلب مبارزان راستین و آزادی‌خواهان جهان تابانده و لرزه بر پیکره بی‌جان استکبار جهانی افکنده است.

ملت انقلابی و مسلمان ایران، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت میهن اسلامی را مدیون دلاوری‌ها و رشادت‌های بسیجیان مخلص و جان بر کف می‌داند که پرقدرت و باصلابت همچون سدی مستحکم در برابر تجاوز و نفوذ استکبار جهانی به‌ویژه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار ایستاده‌اند و در ادوار تاریخی در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری همچون هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (سلام‌ الله علیها)، اقتصاد مقاومتی و کمک به فعالان حوزه سلامت خوش درخشیده‌اند. بسیجیان سلحشور در مقاطع مختلف و بزنگاه‌های حساس شجاعانه در برابر فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و اغتشاشگران سینه سپر کرده‌ و به بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه حفظ امنیت و آرامش میهن اسلامی مبدل شده‌اند. بسیجیان غیور بارها از آزمون ولایتمداری، وفاداری به آرمان انقلاب اسلامی و عشق به ایران سرافراز، سربلند بیرون آمده و ثابت کرده‌اند که در راه اعتلای دین مبین اسلام، تعالی انقلاب اسلامی و حفظ امنیت و آرامش ملت شریف ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ادای احترام به ساحت مقدس شهدای والامقام بسیجی به‌ویژه شهیدان مدافع حرم و امنیت، مراتب سپاس و تقدیر خود را نسبت به رشادت‌ها و دلاوری‌های بسیجیان مخلص، غیور و همیشه در صحنه استان گیلان اعلام داشته و از درگاه خداوند متعال برای همه رزمندگان اسلام به ویژه نیروهای بسیجی جان برکف حاضر در صف اول مبارزه با اغتشاشات و آشوب‌های اخیر، طلب توفیق و پیروزی می‌نماید و همچنین تداوم انقلاب اسلامی در سایه رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تعجیل در ظهور امید مستضعفان جهان حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را مسئلت دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد