صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجلیل از خانواده‌های شهدا و مدافعان امنیت در رشت

در پنجمین روز از هفته‌ی بسیج، امروز در مراسمی از ۷۲ خانواده‌ی شهید، مدیر اجرایی و مدافعان امنیت جامعه در اغتشاشات اخیر گیلان در رشت قدردانی شد. فرمانده‌ قرارگاه بصیرتی عمار در این همایش با تبیین علل، چگونگی و پیامد‌های فتنه‌ی اخیر در کشور ، افزود: به رغم سختی‌ها و خسران‌هایی که در لایه‌های مختلف […]

کد خبر : 48410 | 7:51 ق.ظ | ۵ آذر , ۱۴۰۱

در پنجمین روز از هفته‌ی بسیج، امروز در مراسمی از ۷۲ خانواده‌ی شهید، مدیر اجرایی و مدافعان امنیت جامعه در اغتشاشات اخیر گیلان در رشت قدردانی شد.

فرمانده‌ قرارگاه بصیرتی عمار در این همایش با تبیین علل، چگونگی و پیامد‌های فتنه‌ی اخیر در کشور ، افزود: به رغم سختی‌ها و خسران‌هایی که در لایه‌های مختلف اغتشاشات اخیر در کشور مشاهده شد، فتنه، آثار و برکات فراوانی برای نظام اسلامی در بر داشت که می‌تواند موجبات دوام نظام اسلامی در مواجه با نظام سلطه شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب همچنین با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر ورود نظام بین الملل به نظمی نوین گفت : امت اسلام با حدود ۲ میلیارد نفر جمعیت و داشتن منابع متعدد و فراوان انسانی و طبیعی، می‌تواند جایگاه ویژه ایی را در نظم نوین جهانی از آن خود کند.

.

https://guilan.iribnews.ir/files/fa/news/1401/9/3/8822784_374.png

.

وی در همین رابطه به بروز اختلافات عمیق بین ۵ کشور دارای حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل اشاره کرد و افزود: تضارب منافع و آراء این پنج کشور در روند تحولات منطقه ایی و جهانی، عملا شورای امنیت را از نقش برجسته ایی که در تصمیم گیری‌های بین المللی داشت، ساقط کرده و زمینه‌ی اثرگذاری سازمان‌های منطقه ایی و قدرت‌های نوظهور را مهیا ساخته است.

سرهنگ رضا رنجبر مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در این نشست از فعالیت ۲۵۰ پایگاه مقاومت بسیج ادارات استان در عرصه‌ی جهاد تبیین خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ، در راستای گفتمان ولایت مبنی بر لزوم تحقق عینی جهاد تبیین در جامعه، ۵۵ نشست بصیرتی در دستگاه‌های مختلف اجرایی استان برگزار شده و این روند تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

 در پایان این مراسم از تمبر یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که ابتکاری از سوی اداره‌ی کل پست گیلان به شمار می‌آید، رونمایی شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد